• Tualisa

    Fler som fått barn förtidigt under 2008.. fortsättning

    Här kommer ännu  en fortsättningstråd för oss alla som fått barn förtidigt under 2008! Alla är välkomna  . 

    Min dotter föddes i kejsarsnitt den 14 maj 2008 i vecka 31+2. Hon var mycket tillväxthämmad och vägde endast 1055 gram. Då hade jag legat inne i över 7 veckor innan dom plockade ut henne. 

    Är det fler som är i samma situation som jag, som fått barn förtidigt under 2008. Skulle vara trevligt att följas åt och dela med sig av sina tankar och känslor.

    Alva har nu hunnit bli 19 månader. Är vildare än tam . 79 cm lång och väger strax över 9 kg.. inte så värst tung men snabb.

    Alva ska bli stora syster i februari om allt går som det ska. Jag är i vecka 31 nu och kämpar varje dag för att han ska få stanna längre än henne.


    Lilla Alva är här 080514
  • Svar på tråden Fler som fått barn förtidigt under 2008.. fortsättning
  • Tualisa

    Har varit med Alva på 18 mån kontroll idag, och det gick super bra. Hon gjorde allt som dom förväntade sig även fast det är okorrigerat super nöjd är jag. ska ta vaccin mot mässling och mfl efter jul istället, för vi åker uppåt nu idag och jag vill inte att hon ska bli sjuk, känns trist att tillbringa 80 mil i bil och febrig. Men så skönt att allt var bra.

    Hoppas ni alla får en super mysig jul!! kramar


    Lilla Alva är här 080514
Svar på tråden Fler som fått barn förtidigt under 2008.. fortsättning