• Eisa

    Är du en byxtjej eller en kjoltjej?

    Jag avskyr verkligen att ha kjol på mig. Känner mig som en jävla insekt. Byxor is da skit.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är du en byxtjej eller en kjoltjej?
  • nummerfem

    Jag har så mycket kurvor att jag tycker kjol is da shit för att det tar så lång tid att leta byxor som sitter perfekt.


    crede quod habes, et habes
  • Tecken

    Definitivt kjol. Känner mig inte alls bekväm i byxor - jeans är djävulens påfund.

  • Carisma

    Jag trivs nog bäst i kjol även om jag oftast har jeans på mig. Dels för att det är så himla kallt stora delar av året och sen för att man kan ha bekvämare skor om man har jenas.

    Men egentligen så trivs jag bäst i skoj. Det är otroligt mycket skönare än jeans tex.

  • Tecken
    Carisma skrev 2010-01-16 12:21:57 följande:
    Jag trivs nog bäst i kjol även om jag oftast har jeans på mig. Dels för att det är så himla kallt stora delar av året och sen för att man kan ha bekvämare skor om man har jenas.Men egentligen så trivs jag bäst i skoj. Det är otroligt mycket skönare än jeans tex.
    Varför kan man inte ha kjol när det är kallt?
  • KossanMuu

    Kjol eller klänning. Byxor är långtifrån lika bekvämt! Kjol/klänning med strumpbyxor är nästan som att ha på sig myskläder men sjukt mycket snyggare


    ♥ bf 15 februari 2010 ♥
  • Eisa
    Carisma skrev 2010-01-16 12:21:57 följande:
    Jag trivs nog bäst i kjol även om jag oftast har jeans på mig. Dels för att det är så himla kallt stora delar av året och sen för att man kan ha bekvämare skor om man har jenas.Men egentligen så trivs jag bäst i skoj. Det är otroligt mycket skönare än jeans tex.
    bäst i skoj?
  • lilla sandra

    Jag röstade inte.
    Men vanligtvis är det byxor utan tvekan.
    Men de gånger jag varit gravid (likaså nu) så trivs jag bäst i kjol. Är enda gångerna som jag betraktar mej som kvinnlig tror jag.

  • Eisa
    lilla sandra skrev 2010-01-16 12:24:18 följande:
    Jag röstade inte.Men vanligtvis är det byxor utan tvekan.Men de gånger jag varit gravid (likaså nu) så trivs jag bäst i kjol. Är enda gångerna som jag betraktar mej som kvinnlig tror jag.
    Jag känner lite tvärtom. Kjolen döljer formen på benen och stjärten, vilket gör att jag känner mig mindre kvinnlig.
Svar på tråden Är du en byxtjej eller en kjoltjej?