• Svar på tråden Vi singel föräldrar som letar efter kärleken fortsättningen del 2.
  • Irre
    ThomasKBA skrev 2010-01-21 22:00:09 följande:
      Tack gullig du är , oj då skall han inte träffa sitt barn eller vill han inte ?, ( kanske inget du vill dra här heller ifs ), men ojsan, själv mailade min advokat mig och undrade hur mitt och dotterns umgänge fungerar, eller rättare sagt har fungerat under jul/nyår, och hade ju inget direkt att klaga på förutom att jag blivit lovad mer tid samt övernattningar av dottern, vilket inte hänt än , vilket hon gick med på i somras eller ja slutet av sommaren, drar ihop sig för TR snart för våran del, och då kommer det bli ordning, Ja dessa vårdnadstvister att man inte kan vara vänner trots man väljer gå skilda håll SUCK !!.. man har väl skaffat barnen för man älskade varandra och barnet är väl beviset för det, men lika förbannat skall hon sätta vår dotter i mitten... nä nu slutar jag innan jag gråter här....   /Thomas
    Jodå, skulle kunna ta det här. Men den här tråden har ju annat syfte Så jag har inboxat dig svaret
  • ole dole doff

    vi ha haft en toppendag idag lillfisan är så himla kramig nu o de e ju så mysigt!! får pussar o kramar hela tiden... LOVE IT!!!

    nästa vecka börjar hon ju på dagis, men idag ringde exet o sa att han kan inte inskola henne (hans vecka) ok sa ja för ja vill ändå vara med.. han kund einte alls va hemma för de, men tyckte att dottern skulle sova där ändå som vanligt... han är ju så strulig.. då ska ja alltså kliva upp kl. 6 för att åka till hans lägenhet o sitta där tills dittern vaknar, sedan vara där fram till nio då inskolningen börjar, sedan hem till mig o äta middag o sen tillbaka till han o lämna dottern, HELA veckan.... ja sa att nä, då få hon sova här o så kan hon äta middag hos dig o så har ja henne en vecka längre än de va tänkt från början, o att vi byter nästa fredag istället... hoppas han kan gå med påde, för doterns skull oxå.. hon  mår så bra när hon är här. sover bra och är glad hela tiden, när hon är hos honom så sover hon superdåligt, sover inget på dagarna o vaknar 4 på morron...
    så håll tumamr o tår att han kan tänka sig den överenskommelsen....

  • Malena79

    Flyttar in här oxå. inte för att jag var precis aktiv i förra tråden. Trodde ju att ingen skulle kunna vara intresserad av en 31-årig 3barnsmamma, men det verkar faktiskt som jag kan ha fel. Är med på några dejtingsidor och får massor av meddelanden. Har några som jag pratar med msn varje dag (i måååånga timmar) Sms.ar oxå med två. Får se om vi kan få till lite dejter nästa vecka när jag för första gången ska få var barnledig. Även om det kanske inte kommer bli nåt så är det superkul att få veta att man fortfarande är lite intressant. Har oxå fått kontakt med en kille jag hade en flört med för måååånga år sen. Och han verkar ännu mer intresserad nu


  • ole dole doff

    har pratat med exet nu o lillfisan får vara här hela nästa vecka oxå underbart!!!!
    imorron ska ja iväg på nå "spa/äventyrsbad" med ett gäng o sen bli de käka middag ute o kanske kanske man kan unna sig nått gott o dricka mormor få vara barnvakt till lillan under kvällen

    trevlig helg allihopa!!

  • ole dole doff

    men dehär känns ju tragiskt.. e de verkligen bara ja som inte har dejter o grejjs för mig??? ekar tomt ju....

Svar på tråden Vi singel föräldrar som letar efter kärleken fortsättningen del 2.