• Ellis79

    Kommer det en andra våg av "svinet"?..

    Ja, va tror ni, kommer det komma en andra våg av svininfluensan i vår ???

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-28 12:39
    någon mer??

  • Svar på tråden Kommer det en andra våg av "svinet"?..
  • WIDA78

    Nej det kommer ingen ny våg såvida inte den lögnaktiga massmedian får för sig att skapa mer "underhållning" och fortsätter med sin skrämselpropaganda.

    Själv tog jag inget vaccin då jag efter att ha sett alla löpsedlar under en lite nperiod insåg att det var en lögn allt ihop och att dom bara förstorade upp det hela tiden. Nu med facit i hand visade sig att jag gjorde rätt och alla som valt att inte ta skiten klarar sig fint

    Massmedierna borde tjäna folkets väl istället för att sprida sin skitkultur med skräpnyheter som kränker människor integritet och sprider massa lögnpropaganda som alla hjärntvättas med.

    Dom som läser kvällstidningarna för kolla på vaken.se istället för riktiga nyheter skrivna av vetskapsmän och seriösa journalister istället för o svälja gamjournalisternas lögner. Skulle det komma en andra våg av svinis på löpsedlarna, gå då in på www.david-icke.com och läs riktig information

  • Adoniram

    Inte till våren. Det går nog ett par årtionden eftersom folks imunförsvar är som starkast nu.

    Det var ju ett bra tag sedan förra vågen av svinet kom.

  • Jackie85

    Nu när jag låg inlagd på sjukhus pga svininfluensan för några veckor sedan sa personalen att " ja det är ju skönt, nu slipper du vaccinera dig mot den 'nya' svininfluensan som kommer i andra vågen iallafall" Så ja det antar jag att den gör.

Svar på tråden Kommer det en andra våg av "svinet"?..