• som en sol

    Ni som jobbar hemifrån - vad jobbar ni med?

    Ni som jobbar hemifrån - vad jobbar ni med? Vad har ni för utbildning? Och ungefär hur mycket tjänar ni?

    Jag skulle vilja jobba hemifrån men vet inte med vad...är utbildad socionom och har jobbat som det några år men skulle vilja byta bana.

  • Svar på tråden Ni som jobbar hemifrån - vad jobbar ni med?
  • Kjell2

    Jobbar inte själv hemma men har några bekanta som gör det. De är  t ex
    översättare
    konstnärer
    författare
    hantverkare

  • Annbritt

    Jag håller på med marknadsföring, personlig utveckling och coachar andra till att tjäna passiva inkomster online.

  • Epeemaster

    En bekant jobbar hemifrån med Herbalife. Han tjänar runt 100 000 i månaden.

    En annan vän jobbar som fosterförälder med två placeringar och har ca 18 000 efter skatt.

  • Lina 1978
    Epeemaster skrev 2010-02-06 01:21:00 följande:
    En bekant jobbar hemifrån med Herbalife. Han tjänar runt 100 000 i månaden. En annan vän jobbar som fosterförälder med två placeringar och har ca 18 000 efter skatt.
    Oj vad gör han då? Låter ju toppen att tjäna så mycket.
  • jaquelen

    Jag jobbar med att sälja häsoprodukter. Som viktminskningsprodukter, viktökning, produkter för att bli piggare och gladare. Just nu håller jag på att bygga ut mitt "team" och söka nya kunder. Det är ett härligt jobb eftersom att folk känner till produkterna och vet att de fungerar och därför är de lättsålda. Plus att man får bra betalt av företaget!

    MVH
    /Jaquelen

  • Lomi

    Jag jobbar hemifrån med kurser och coachning. Det är väldigt varierande än så länge med hur mycket jag tjänar per månad då jag startade i höstas som egen företagare. Jag har yrkesutbildning och ledarutbildning för vissa av kurserna, sedan har jag kurser inom beteendevetenskap på universitet.

  • Elfvina

    Jag jobbar också hemifrån som frilansjournalist och författare.

  • Alle

    Jobbar hemifrån som fotograf och egenföretagare


    Det kan ALDRIG bli för mycket glitter!!!
  • Noname00
    som en sol skrev 2010-02-04 12:39:16 följande:
    Ni som jobbar hemifrån - vad jobbar ni med?

    Ni som jobbar hemifrån - vad jobbar ni med? Vad har ni för utbildning? Och ungefär hur mycket tjänar ni?

    Jag skulle vilja jobba hemifrån men vet inte med vad...är utbildad socionom och har jobbat som det några år men skulle vilja byta bana.


    Vore kul om du är kvar så här 12 år senare och 2 års pandemi.
    Har du fått ett arbete där du kan arbeta hemifrån eller ditt nvarande sätt att arbeta ändrats under pandemin?
Svar på tråden Ni som jobbar hemifrån - vad jobbar ni med?