• Madida

    Tips på bra mobiltelefon?!

    Jag vill köpa en ny mobiltelefon men kan inte hitta någon som direkt faller mig i smaken så jag tänkte kolla med mina kära fl:are om ni har några tips?

    Har haft Nokia i alla år och skulle gärna fortsätta ha det eftersom det är den jag kan. Men en SonyEricsson kan jag nog lära mig att förstå mig på

    Vill gärna att den har en bra kamera. I övrigt har jag inte så många krav.

    Tips och idéer?!

  • Svar på tråden Tips på bra mobiltelefon?!
  • nu1mlock

    Dessvärre är det varken en Nokia eller SE, men jag har haft otroligt många olika mobiltelefoner (garanterat fler än vad du är gammal - oavsett hur gammal du är) genom åren, och endast två har gjort mig helt nöjd.

    Vinnande plats: HTC Hero
    Andra plats: iPhone

    Självklart kan dina behov skilja sig väldigt mycket från mina, men dessa är de två som jag har varit helt nöjd med.

  • Madida

    Haha, jag är purung så det säger inte så mycket

    Jag vill inte ha någon avancerad telefon, inte nån touchscreen eller så. En vanlig, fin telefon kommer göra mig lycklig

  • LadyCharlotte

    SE har en del problem just nu tydligen
    Letar oxå ny mobil då min helt plötsligt slutade att fungera, en SE från 3.

    Hörde runt med folk som "kan" och de sa att många SE kommer in trasiga, slutat fungera, på reparation..Inte bara en typ heller. utan många olika.
    Även han från 3 sade det
    Jag hittar dock nästan bara mob från SE som jag är intresserad av.Grrrr
    Nokia söker jag på oxå

    Vill ha en bra kamera mobil, lätt, behöver inte vara avancerad med toughscreen etc. Är inte et dugg teknisk lagt och vill ha enkelt, snygg design, hållbar till ett schysst pris (fattiglapp som man är)

    Min mobil var 1 år och 2mån ca så den var ju inte megagammal {#lang_emotions_frown}

  • tamate

    har en se w995 och den har åkt i golvet ungarna har tuggat på den och ena hunden fick tag på den och den funkar utan problem, men gubben har bara se på jobbet och han måste byta ofta men just min har funkat bra länge nu


    annars blev jag väldigt förtjust i samsung u 600 när jag hade den men tyvärr är skärmen mjuk och jag satt i sönder hela skärm och lucka en gång när jag glömde den i bakfickan, men förutom det så gillade jag den skarpt.
  • BlondBimbo net

    Jag har blivit så där fruktansvärt uttröttad av smartphones. Jag tycker bara det är massa strul med dom. Dyker det inte uoo massor av spams så är det någon som hackar ens mobila BankID. Så nu ska jag gå tillbaka och enbart använda gammal tryckknappstelefon.

    Hittade de här på nätet strax innan jul. Vet inte ens om de går att få tag i idag eller om de är utgångna för gott. Någon som vet?

    Modellerna heter: Nokia 215 4G, Nokia 225 4G och Nokia 6300 4G.

    Länk: https://i.postimg.cc/T3Ckq2VN/nokia-215-225-6300-4g.png

    GOTT NYTT ÅR!

Svar på tråden Tips på bra mobiltelefon?!