• Anonym (doggy)

    Hur/var kör ni bakifrån?

    Gillar ställningen bakifrån skitmycket. Med min nuvarande är det lite struligt, det känns inte som om han når fram. Hans kuk är normal så det är inte problemet. Undrar hur ni gör när ni knullar doggy. Något särskilt ni tänker på? Alla tips är välkomna!

  • Svar på tråden Hur/var kör ni bakifrån?
  • Anonym (magläge)

    Har du testat den där du ligger på mage och killen har sina ben utanför dina.
    Du har alltså dina ben tätt ihop när han har kuken i dig, du kan styra takten och det blir fruktansvärt intensivt. Varning för att killen sällan kan hålla sig så länge som man själv vill.

    Kanske inte doggystile direkt, men det är bakifrån. :)

  • Anonym (doggy)

    OK, låter schysst. Är sugen på de hårda stötarna man kan få i doggy. Längtar efter att bli rejält knullad helt enkelt. Skillnaden att bli knullad och att knulla är stor, jag vill ha båda! :-/

  • Woody K

    Du får inte stå kutryggig. Det är både fult och otympligt. Du måste svanka.
    "Upp med fittan" alltså.

  • Anonym

    Jag ligger på armbågarna i madrassen och har brett med benen och svankar upp ordentligt med rumpan. Han står med benen rätt ihop mellan mina knän.

    Så skönt, gillar nog det mest!

  • Anonym (vov vov...)

    Gillar doggysttyle mycket...

    Vi kan köra underrbara snabbisar bakifrån.. Då e det ofta stående över köksbordet, i Duschen, Mot motorhuven,
    I sängen kör vi ofta som inlägg 1!! På mage med henner röv högt uppskjuten... Tajt o skönt.. Man får en helt annan vinkel o känsla då!!

    Keep on dogging!!!!{#lang_emotions_tongue_out}

  • Doktorn

    På knä på alla fyra i sängen är nog vanligast skulle jag tro, men som flera ha sagt är svankningen viktig!  Både för känslan och "utsikten"... 

  • Anonym
    Anonym (doggy) skrev 2010-02-14 20:22:58 följande:
    Gillar ställningen bakifrån skitmycket. Med min nuvarande är det lite struligt, det känns inte som om han når fram. Hans kuk är normal så det är inte problemet. Undrar hur ni gör när ni knullar doggy. Något särskilt ni tänker på? Alla tips är välkomna!
    När du skrivier bakifrån?

    Syftar du på analsex,eller vaginal sex?

    Du får gärna utvecka din frågan, vad gillar du själv ?och vad vill du får svar ?
  • Anonym (barbapappa)
    Anonym (doggy) skrev 2010-02-14 20:22:58 följande:
    Gillar ställningen bakifrån skitmycket. Med min nuvarande är det lite struligt, det känns inte som om han når fram. Hans kuk är normal så det är inte problemet. Undrar hur ni gör när ni knullar doggy. Något särskilt ni tänker på? Alla tips är välkomna
    Hej
    jag har den ultimata lösningen alltså tjejen ska stå på alla fyra med benen ihop och så ska hon svanka ut så man ser hela härligheten,sen ställer man sig bakom på knä och därefter kommer trolleriet,Du ska helt enkelt säga åt din kille att han ska hålla dina armar i kors på  ryggen medan han kör på bakifrån de blir en viss spänning får er båda och den rekomenderar jag starkt,,hehe själv har jag döpt den till backhopparställningen,,hahaha testa
  • Pruttiluskan

    Tjejen ligger med benen ihop, raklång på mage....
    Killen pressar ner armar åvanför huvudet & har sina ben på utsidan av tjejens ben....
    Tjejen blir helt tokig & försöker sköta jobbet medan killen pressar ner hela kroppen så tjejen inte kan röra sig...men genom att tjejen försöker att puta upp & ner med baken så...! ;)

    Blir riktigt intimt & mysigt! ;)

  • Anonym (Korkad)

    Men nu måste jag fråga, vilket är bäst; Om tjejen står på alla fyra ihop med benen, eller isär med benen och killen har sina ben ihop?

Svar på tråden Hur/var kör ni bakifrån?