• Anonym (Galet)

    Vad är det slynigaste du gjort, det du inte vågar berätta annars.

    Jag kan börja, jag har knullat min svägerska i vårt gästrum medens min fru var full ute i soffan./A

  • Svar på tråden Vad är det slynigaste du gjort, det du inte vågar berätta annars.
  • Anonym (hahaha)

    Sög av en kille under orienteringen i gymnasiet. Träffade på honom i skogen, vi stod och snackade en stund då vi båda kommit vilse. Jag var otroligt sugen och frågade honom rakt ut om jag fick suga av honom. Han tvekade inte direkt!

  • Anonym (mmmmmm)

    Var otrogen mot mitt ex, och när jag var hemma hos älskaren på fest så slutade med att jag hade sex med både älskaren och hans polare hihihi

  • Anonym (Örebro)

    Blivit påsatt i baken av min dåvarande med dildo och sedan kissad i munnen av henne efteråt. Ascoolt. Saknar det som singel.

  • Anonym (been there)
    Anonym (hahaha) skrev 2010-02-15 14:24:33 följande:
    Sög av en kille under orienteringen i gymnasiet. Träffade på honom i skogen, vi stod och snackade en stund då vi båda kommit vilse. Jag var otroligt sugen och frågade honom rakt ut om jag fick suga av honom. Han tvekade inte direkt!
     Hahah. Inte undra på att vi lärare frågar oss varför våra elever dröjer...
  • Anonym

    Jag har haft sex en kille, i källaren på hans jobb, sen satt jag kvar en stund och då kom mitt förra KK dit för att lämna varor (jobbade på samma ställe). Slutade med att jag sög av honom där.

  • Anonym (tjej)

    trekant och oralsex på skoltoalett med två klasskompisar, och någon gång i tonåren kunde jag ha sex med en kille för att sedan gå till en annan och ligga, utan att de visste om det såklart :P

  • Anonym (hmm)

    Det som kännts mest slynigt för mig var när jag hängde med två okända killar från krogen och lät dem sätta på mig utan att jag ens njöt. =(

  • Anonym
    Anonym (hmm) skrev 2010-02-15 16:55:39 följande:
    Det som kännts mest slynigt för mig var när jag hängde med två okända killar från krogen och lät dem sätta på mig utan att jag ens njöt. =(
    Jaha ja! Det är tacken! Vi slet som djur för att du skulle trivas och njuta. {#lang_emotions_cry}
  • Anonym (sög)

    Sög av min sambo på en fest i en bastu, tog sattsen i munen sedan kysste ja min komps med tungan nån halvtimme senare.... hon var /är måttligt road av den vetskapen hehe!!

  • Anonym (love it)

    De här är inte slynigt, bara grymt coolt! Hade sex på en skoter i 25 graders kyla. Hade bara jacka å skoterskor =)
    Mer slynigt.. hade sex med tre killar på en kväll, duschade bara i mellan, gick ner på dansgolvet å hämtade en ny =) Bodde på hotell =)

Svar på tråden Vad är det slynigaste du gjort, det du inte vågar berätta annars.