• Svar på tråden Vi som+:at igen efter ett mf/ma del 2
  • Dakine

    :)                                               

  • Ecorelle

    Söta inlägg ni gör i den här tråden, . Tänk att det redan är dags för en ny tråd, känns helt konstigt!

  • AnAngel

    tänkte lägga in mig i presentationstråden..helt missat de... men den har visst också gått ut...

    jaja här är jag i alla fall *S*.
    Börjat må uselt igen, mår illa varje dag igen och kräks till och från, får vara glad slapp nog illamåendet i en månad nästan *S* men men får ju ett mirakel ut av de hela så jag överlever ;)


    "2010 blir ett magiskt år"
  • Ecorelle
    AnAngel skrev 2010-02-20 20:13:06 följande:
    tänkte lägga in mig i presentationstråden..helt missat de... men den har visst också gått ut...jaja här är jag i alla fall *S*.Börjat må uselt igen, mår illa varje dag igen och kräks till och från, får vara glad slapp nog illamåendet i en månad nästan *S* men men får ju ett mirakel ut av de hela så jag överlever ;)
    Hu, vad jobbigt! Tycker ju att man ska få njuta av graviditeten och bara hålla på och må dåligt i början. Hoppas det tar ett långt uppehåll till snart, .
  • AnAngel

    ecorelle: håller helt med dig! Hoppas också de ger med sig snart... Men börjat bli en del av min vardag...

  • Ecorelle
    AnAngel skrev 2010-02-20 21:21:51 följande:
    ecorelle: håller helt med dig! Hoppas också de ger med sig snart... Men börjat bli en del av min vardag...
    Ja, vi förbjuder illamående efter v. 12, .
  • Subklavia
    MissBehave82  och fetsnygg vilken mardröm för er. Håller alla tummar och tår. Skönt att ni båda har fått se de små och att de mår bra, kommer att går bra för er båda.
    ♥♥♥ Pyret BF 25/7-2010 ♥♥♥
  • Subklavia

    Har lagt ut nya blider på magen.

    Lånade hem en handdoppler idag från jobbet i smyg och både jag och sambon kunde höra hjärtljuden...så mysigt.

    AnAngel: Vad jobbigt att du har börjat må illa igen. Mitt illamående har inte helt släppt heller får fortfarande illa de dagar jag börjar 07:45.


    ♥♥♥ Pyret BF 25/7-2010 ♥♥♥
Svar på tråden Vi som+:at igen efter ett mf/ma del 2