• Lalune2

    Glassarnas VÅRtråd!

    Ja, då var det dags för en ny tråd!

    Och ja, hoppet är det sista som lämnar en, så jag skrev VÅRtråd! Nu måste den väl ändå komma snart, den efterlängtade våren!?


  • Svar på tråden Glassarnas VÅRtråd!
  • Madge

    Jaaa! Vår vill vi ha, jag är dödstrött på snön nu!

  • Madge

    Eller så kommer du hit och njuter av vintern. Vättern har lagt sig nu och då ska det tydligen bli vinter nästa år också..

    Nästa vecka ska jag vara själv med barnen på dagarna och ska fixa lämning och hämtning på dagis. Undra hur ont jag kommer ha på kvällarna? Bara snön försvinner, då blir det lite lättare iaf.

  • Gisse the one

    Lovar härmed att jag ska skärpa till min närvaro här!!


    *Om man chansar så vinner man..................oftast *
  • Lalune2

    Hörni, har vi känt varann i fem år!? Jag vet att vi påbörjade tråden i februari/mars någongång, om jag inte minns fel, men kommer inte riktigt ihåg året. Jag tror att det var 2005 eller vad säger ni andra?


  • Junija

    Soleil: Det stämmer! 2005 var det. Helt makalöst vad tiden går{#lang_emotions_surprised} Det måste innebära att jag är fem år äldre nu ju... och jag tyckte jag var ganska gammal redan när vi träffades

    Nåja, man ska faktiskt vara glad om man blir gammal så var'e bra med det{#lang_emotions_sunny} 

    Vintern har däremot bestämt sig för att förstöra mitt morgonhumör ännu ett par veckor tydligen{#lang_emotions_undecided} Imorse mötte jag en pingvin och tre renar på väg till jobbet, typ. Gah, jag hatar kyla och mörker!!

    Fast den här garvar jag åt varje gång jag ser den...

    ">

  • Madge

    Är det 5 år, hjälp! tänk vad som hänt sen dess

    Jag har gett upp tanken på dagis, det är enklare vara hemma med båda barnen, än sätta sig i bilen och köra till dagis i den här snön och kylan, men det är svinjobbigt vara hemma också. Kan inte snön bara försvinna!?

  • Björkeli

    Hej hej!!

    Junija: Tack, den behövde jag!! Jösses vad jag skrattade!!

    5år, lång tid!!! Kul! Grattis till oss då tjejer!!

    Jag för min del älskar vädret som är! Så skönt att det är ljust, att det inte regnar och slaskar!! Minus är väl vädret som kom i helgen och ställde till det så för trafiken, men men...

    Här är det inte på topp livet för övrigt direkt, är inne i en sådand där lång period där det ena avlöser det andra och helst innan det första är löst...så jag ligger lite i otakt med mitt liv, så jag tackar snön att det är ljust ute i alla fall!! Och OS hjälper ju till!! Heja Sverige!!!!!

    C-addict: Hoppas att du mår bättre nu!

    Nu ska jag forstätta med mina studier. Ha en bra dag!!
    Stoooor kram!!!

  • Tintomara

    Hej på er!

    Herregud, fem år! Det betyder att våra småttingar inte längre är så små, att vi har några fler rynkor men å andra sidan ett bra gäng gamla vänner! Grattis till oss! {#lang_emotions_cheers}

Svar på tråden Glassarnas VÅRtråd!