• Jullan84

    Västervik!!

    Dax för en ny tråd!


     

  • Svar på tråden Västervik!!
  • cid

    Det börjar nästan kännas fånigt med dessa trådar, det är ju aldrig någon som skriver!
    Men jag hoppar på åter igen, och ska försöka vara liiiite mer aktiv.

    Här hemma är vi än så länge kvar i vår "bubbla" med lillebror, som ännu inte fått något namn.
    På tisdag tar vi ett stort kliv närmare verkligheten då sambon börjar jobba. Har ju varit rätt så bekvämt hitills när man kunnat hjälpas åt så mycket. Inte minst att man kunnat få ligga kvar i sängen när de andra kliver upp. Men vi vänjer oss nog vid det också...

  • väduren82

    Håller med dig Cid, det känns lite konstigt att bli ensam med två barn, du är ju van sen innan men jag har lite ångest faktiskt men man vänjer sig väl med tiden!
    Nu har jag fått mjölkstockning också, det gör ju skitont :(
    Hoppas alla haft en trevlig helg?

  • cid

    Någon som har rekommendationer på frisör till bruduppsättning?
    Har en kompis som ska gifta sig här hemma i Västervik och som vill ha råd om frisör, så lovade att kolla runt lite om vad folk rekommenderar...

  • Löken

    People är kanonbra, kanske lite dyra men helt klart värt det. Tro även de har makeup oxå. De har egen hemsida, kolla där :)

  • Emelle

    Lägger till i favorit trådar...
    Skriver ju inte så aktivt precis, men kan ju vara kul att ha...


    Amor vincit omnia
  • väduren82

    Nu måste snön börja smälta bort snart eller hur? ;)
    Så man kan börja ta sig fram med barnvagn, tungt som sjutton att ploga sig igenom snön!

  • cid

    För min del får snön gärna vara kvar, bara det är lite sol också. Dagen igår var ju helt perfekt!
    Är nog inte snön det är fel på, snarare barnvagnen i så fall Vår vagn rullar lätt som en plätt i snön, klart man får skjuta på lite extra i de värsta vallarna... Ruskigt bra racer vi har

  • Majalaja

    För oss funkar det också bra med vagn i snön sedan vi skippade vår nya, fina vagn med svängbara hjul fram och plockade fram den "fyrhjulsdrivna pansarvagnen" som stått på Nils dagis som sovvagn. Nu tar vi oss fram överallt. Är sååå glad att vi inte gjorde oss av med detn!


    Jag bloggar på majalaja.wordpress.com
  • Jullan84

    Det jobbiga, tycker jag, är den där himla ståbrädan. Med de där små hjulen som sjunker ner i snön... 
    Slipper jag bara den så funkar det fint.

    Tråkigt blask det är nu.. Men lär väl vara så ett tag innan all denna snön är borta.... 

Svar på tråden Västervik!!