• Anonym (hon)

    26 års åldersskillnad. Fel?

    Vad säger omgivningen, vänner, familj?
    Vad tycker kollegorna? Hur mycket skitsnack kan det bli?

    Är det fel?

    Jag gillar honom. Jag känner mig trygg, bekväm och trivs oerhört bra i
    hans sällskap. Han är 26 år äldre än mig. Jag 25, han 51. Vi är arbetskollegor.

    Vi träffas ju var dag på jobb men har setts någon gång privat.
    Han är en underbar man, inte överdrivet snygg eller något sådant men han är fin.
    Det är honom  jag dras till.

    Det känns inte fel. Jag bara bryr mig alldeles för mycket om vad andra tycker, samtidigt som jag inte gör det. När det bara är han och jag så är där inget att bry
    sig om. Saken är väl den när man är ute bland folk. Alla blickar, viskande mm.
    Bor dessutom i en ganska liten stad där folk snackar.

    Jag gillar honom.

    Hur ska jag komma över att bry sig vad andra tycker?
    Eller är det äckligt, fel, you name it?

  • Svar på tråden 26 års åldersskillnad. Fel?
  • Jezamine

    Lyssna till era känslor.Skit i andras.


    Avstängd tills vidare
  • Maja09

    Säger desamma! ni är vuxna båda två så skit ialla andra det är väl inte dom som skall leva i förhållandet eller?? Lycka till!

  • Milkina cerka

    Nej, det är i n t e  fel!  Glädj dig över att ha hittat någon att tycka om, och strunta i vad andra tycker. Lycka till!


    Bär ditt barn som den sista droppen vatten.
  • Anonym (hon)

    Jo, jag vet att man inte bry sig på vad andra
    tycker och tänker.
    Men ibland är det fan svårt. :(

    I'll give it a go.

    Någon annan med så pass stor åldersskillnad som fått det att funka?
    Som haft problem med folks åsikter eller likande?

  • UPC
    Anonym (hon) skrev 2010-03-17 09:22:49 följande:
    Vad säger omgivningen, vänner, familj? Vad tycker kollegorna? Hur mycket skitsnack kan det bli?Är det fel? Jag gillar honom. Jag känner mig trygg, bekväm och trivs oerhört bra ihans sällskap. Han är 26 år äldre än mig. Jag 25, han 51. Vi är arbetskollegor.Vi träffas ju var dag på jobb men har setts någon gång privat. Han är en underbar man, inte överdrivet snygg eller något sådant men han är fin.Det är honom  jag dras till.Det känns inte fel. Jag bara bryr mig alldeles för mycket om vad andra tycker, samtidigt som jag inte gör det. När det bara är han och jag så är där inget att brysig om. Saken är väl den när man är ute bland folk. Alla blickar, viskande mm.Bor dessutom i en ganska liten stad där folk snackar. Jag gillar honom.Hur ska jag komma över att bry sig vad andra tycker?Eller är det äckligt, fel, you name it?
    Hej Tjejen :)
    Jag varit i samma situastion som du har kan man säga faktiskt.
    Faller man för någon så gör man det! Man kan liksom inte bestämma åldern på den man blir kär i !
    Man förälske ja.. men det kanske kan bli jobbigt om ni satsat på en framtid med barn?
    MVH UPC
  • SunnyBunny

    Nej ni är vuxna människor bägge två, och i dagens läge är inte ålderskillnad nånting nytt och man regarerar inte längre! Försäg bor jag i stockholm, och ja..jag vet hur det är i småstäder *suck* Men försök och inte bry dig!  Lycka till med kärleken:)

  • UPC
    Milkina cerka skrev 2010-03-17 09:28:20 följande:
    Nej, det är i n t e  fel!  Glädj dig över att ha hittat någon att tycka om, och strunta i vad andra tycker. Lycka till!
    Tjenare tjejen !
    Hoppas du har det bra det var inte igår.
    Håller med dig men.. Kanske blir problem om NI vill ha barn i framtiden.
  • Anonym (hon)
    UPC skrev 2010-03-17 09:35:17 följande:
    Hej Tjejen :) Jag varit i samma situastion som du har kan man säga faktiskt. Faller man för någon så gör man det! Man kan liksom inte bestämma åldern på den man blir kär i ! Man förälske ja.. men det kanske kan bli jobbigt om ni satsat på en framtid med barn? MVH UPC
    Jag har redan två barn. Känner inte att jag vill ha fler. Han har en son i tonåren.
    Så barnbiten är jag nöjd med.  Nu i alla fall. Gemensamma barn kanske inte riktigt
    blir.
  • Milkina cerka
    UPC skrev 2010-03-17 09:36:34 följande:
    Tjenare tjejen !Hoppas du har det bra det var inte igår.Håller med dig men.. Kanske blir problem om NI vill ha barn i framtiden.
    Hej du ! Skriv en rad i inboxen, så kapar vi inte Ts tråd..
    Bär ditt barn som den sista droppen vatten.
  • Anonym (hon)
    SunnyBunny skrev 2010-03-17 09:35:25 följande:
    Nej ni är vuxna människor bägge två, och i dagens läge är inte ålderskillnad nånting nytt och man regarerar inte längre! Försäg bor jag i stockholm, och ja..jag vet hur det är i småstäder *suck* Men försök och inte bry dig!  Lycka till med kärleken:)
    Ne, ska man titta på kändisvärlden så är det ganska vanligt.
    I en lite småstad så vet ALLA och det blir på något vis udda.

    Vet hur det blev då en bekant blev tillsammans med sin chef, skaffade barn, flyttade
    ihop osv. Massa skitsnack hit och dit och inte direkt ngn som kunde acceptera eller bara
    vara glada för deras skull. Dock har det lagt sig nu men det var abslout inte lätt för dem.
Svar på tråden 26 års åldersskillnad. Fel?