Inlägg från: Karlstadtös |Visa alla inlägg
  • Karlstadtös

    september 2004

    Ny tråd för oss med barn födda 2004

  • Svar på tråden september 2004
  • Karlstadtös
    Lyckosam skrev 2010-03-24 00:04:42 följande:
    Hallå där! Vad roligt med en ny tråd! Hoppas att ni alla har det bra!
    Vi är inte så många som hänger kvar, men vi har det i alla fall bra! Några lösa tänder hos Melvin? Inte hos Jonathan ännu.
  • Karlstadtös

    Det är väl den här skulle jag tro. Trodde den andra hade gått ut! Allt väl? Barnen har varit hos frissan idag, så nu syns de igen. Jonathan är jäklig till max just nu, tror han har varit hemma från förskolan för länge nu. Rastlös och bråkar mer med Felicia än vanligt.

  • Karlstadtös

    Ja, fattar inte att de är så stora redan! Grattis till nykomlingen! Hur gammal är nummer två? Jag vill ha en trea 2012.

  • Karlstadtös

    Vad gör ni i helgen då? Vi ska hälsa på ett par kompisar och så ska barnen ha barnvakt medan jag shoppar.

  • Karlstadtös

    Knas när jag skriver idag, men gör ett nytt försök. Idag dfick vi brev om fritidsplats. han börjar 15/6. Stort!

  • Karlstadtös

    Länge sen någon skrev här. Hur går det för era barn i förskoleklassen? Jonathan älskar det, han har ju alltid varit intresserad av bokstäver och siffror och är duktig på det mesta som handlar om det och faktakunskaper.


    Nästa fredag fyller han år. Av oss får han en kulbana, fem myror dvd box och något mer. Vad köper ni andra till era barn? Han har fått en cykel i början av sommaren, av sin farmor och farfar. Han har stödhjul ännu. Kan era barn cykla utan?

  • Karlstadtös

    Fina bilder! Har varit lite bråk här med, men inget allvarligt.

  • Karlstadtös

    Idag fyllde Jonathan sex år. Av oss fick han en kulbana, lego, filmer, en vessla som går på batteri och dockor till dockskåpet. Imorgon är det barnkalas. Nästa helg har han gemensamt släktkalas med Felicia.

  • Karlstadtös

    Synd att inga andra skriver längre Vad ger ni era barn i julklapp/vad önskar de sig? Jonathan vill mest ha lego. Vi har köp ett legospel, en Disneyfilm och tekniklego.

  • Karlstadtös

    Jonathan TROR han är tuff och tycker att det mesta är tråkigt. Han är gnällig och pratar mest om bomber, krig och annat elände. Extra jobbigt då han inte får spela våldsspel eller ha leksaksvapen för oss. Skolan är tråkig och allt är för lätt enligt honom. Han är dock duktig och kan redan läsa, skriva och räkna en hel del.

Svar på tråden september 2004