• strutten

    Sexleksaker för killar

    Det slog mig en dag när jag hade tråkigt. Varför finns det så mycket sexleksaker som är inriktade mot kvinnor när det ofta verkar vara så att det är män som har mer sexbehov än kvinnan. Bara här på FL så finns det ju åtskiliga trådar där män och kvinnor beskriver hur de har problem för att kvinnan inte vill mig själv inräknad. Borde det inte finnas en marknad och ett driv att ta fram bra saker för oss killar. Själv har jag inte hittat något som jag tycker verkar intressant men jag kanske har tittat på fel ställe.

    Det jag avser med denna tråd är ju leksaker för ensamma stunder, att man har mer leksaker för kvinnan när det kommer till sex med partner ser jag inget konstigt med då kvinnor kan behöva lite mer för att njuta fullt ut.

  • Svar på tråden Sexleksaker för killar
  • Rynkigutanpåslätinuti

    Är man polsk hantverkare så är det väl valfri hemmafru. . Män har så okomplicerad sexualitet så högernäven räcker. Förutom då att män inte onanerar. Det behöver vi inte för vi har naturligtvis en tjej att ha sex med. Taja är för looooosers! Sedan verkar det inte finnas något större intresse från damsidan att ha med kuliga leksaker för män i bingen. Risken är att vi skulle föredra plasten framför äkta vara. Kanske inte helt fel tänkt. Plasten behöver max nya batterier ibland och har inga krav på att vare sig att vi ska lyssna, prata med den, ha diskat innan, att vi inte ser den, att vi ska uppvakta den mm. Jag tänker vara dryg och kontroversiell som vanligt.

  • Rynkigutanpåslätinuti
    strutten skrev 2010-03-26 08:48:20 följande:
    [..] att man har mer leksaker för kvinnan när det kommer till sex med partner ser jag inget konstigt med då kvinnor kan behöva lite mer för att njuta fullt ut.
    Oj missade det sista du skriver. Tror inte att det är så alls. Fundera på hur många slags orgasmer tjejer kan få. Fundera vidare på hur många män kan få. Fundera också på dina egna erfarenheter av orgasmer. Är verkligen en utlösning detsamma som en orgasm?
  • Anonym

    Det är roligare att knulla än att runka för då får man träffa folk

  • Rynkigutanpåslätinuti
    Anonym skrev 2010-03-26 09:31:08 följande:
    Det är roligare att knulla än att runka för då får man träffa folk
    Ja för tillsammans får man inte göra det. Bastuklubbarna har ju stängt. {#lang_emotions_wink}
  • Anonym (MmmHmmm)

    Tycker det finns ganska mycket för er killar...

    Kukringar för att bli hårdare, Dildos och buttpluggar även för er, glidmedel mm
    Rudeboy heter en leksak som både ska stimulera pungkulor, prostatan och perineum-delen på samma gång.
    Fleshligt är ju en populär leksak som jag kan berätta är MYCKET uppskattad av min sambo. B-D

  • Singelpappa77

    Män har sällan problem att få orgasm, och till skillnad från kvinnor varierar inte orgasmen så mycket i styrka. Den skönaste orgasmen för en man är ju när han knullar (iaf enligt min egen erfarenhet).

    Så, vi har lätt för att få orgasm och det är skönast att knulla. Det lämnar inte mycket utrymme för leksaker att göra nån nytta! Det finns andra sköna saker att uppleva, men jag kommer inte på nån jag hellre skulle vilja ha en manick till än en kvinna.


    Välkommen hem till mig på middag och massage *blink*
  • Janice01
    Fantasy Girl skrev 2010-03-29 23:32:26 följande:
    men det har blivit bättre än förut med leksaker till oss killar.här har du t.ex. en hel kategori med prylar:www.box2you.se/index.php?cPath=28
    Hmmm varför kallar du dej "Girl" i ditt nick när du är kille?
  • Rynkigutanpåslätinuti
    Anonym (MmmHmmm) skrev 2010-03-29 00:39:59 följande:
    Tycker det finns ganska mycket för er killar...Kukringar för att bli hårdare, Dildos och buttpluggar även för er, glidmedel mmRudeboy heter en leksak som både ska stimulera pungkulor, prostatan och perineum-delen på samma gång.Fleshligt är ju en populär leksak som jag kan berätta är MYCKET uppskattad av min sambo. B-D
    Oooojaaaa!!!!! Kukringar ger mig så fantastiska orgasmer. Sedan brukar jag kleta in mig med glidmedel och då kommer jag på en gång oftast.
    Singelpappa77 skrev 2010-03-29 02:34:12 följande:
    Män har sällan problem att få orgasm, och till skillnad från kvinnor varierar inte orgasmen så mycket i styrka. Den skönaste orgasmen för en man är ju när han knullar (iaf enligt min egen erfarenhet).Så, vi har lätt för att få orgasm och det är skönast att knulla. Det lämnar inte mycket utrymme för leksaker att göra nån nytta! Det finns andra sköna saker att uppleva, men jag kommer inte på nån jag hellre skulle vilja ha en manick till än en kvinna.
    Gäller inte för alla är mitt svar på fråga 1. På fråga 2 säger jag: Har någon brytt sig om att ta reda på något annat?
Svar på tråden Sexleksaker för killar