• isabellem

    Detta är min rädning!!

    Är så glad att änglarum finns. Har inte varit inne på några månader för att jag har kännt att det inte behövs men ändå finns änglarum kvar med öppna armar och jag kan komma hit å andas ut, jag kan gråta här inne ingen ser mig men jag gråter, här kan jag läsa och känna igen mig, jag kan skriva om min sorg... Änglarum har varit min rädning, ute i det verkliga livet finns det dom som kan försöka förstå och även dom som inte ens försöker förstå min sorg. Jag håller huvudet högt och många tror att jag är glad å positiv men ingen ser mitt inre som emellanåt är rena kaoset. Jag kämpar med känslor massa olika känslor, jag duger inte som mamma jag kan inte ens skydda mitt barn i 9månader, arg för vem det nu än är har tagit mitt barn ifrån mig, arg på mig själv för att jag inte kan tillåta mig själv att känna lycka men hur fan ska jag kunna känna lycka när mitt barn inte fick leva. Jag känner mig utanför alla mina vänner har sina barn, jag vill inte vara bitter men jag är nog det!! Jag vill inte att någon ska se igenom mitt skal ingen behöver komma inanför det och se mitt kaos bara ni på änglarum här inne öppnar jag mig och det känns så skönt!! Tack alla...Styrkekramar till er.

  • Svar på tråden Detta är min rädning!!
  • Barn6

    Känner som du änglarum har vart räddningen

    massa kramar till dig

  • Tezzan84

    Kan inte annat än bara hålla med dig...

    Stor Kram till dig

Svar på tråden Detta är min rädning!!