• RååSa BuBBlan

    Vi med BF runt årsskiftet i Västmanland Södermanland

    Hej!

    Tänkte vi som har BF runt årsskiftet December 2010 / Januari 2011 och bor i Västmanland/Södermanland kunde hänga här

    Vi kan följas åt genom graviditet, förlossning och tiden med våra nyfödda, kanske vill man träffas IRL?


    På julafton är jag tjockare än jultomten...
  • Svar på tråden Vi med BF runt årsskiftet i Västmanland Södermanland
  • RååSa BuBBlan

    Börjar med att presentera mig själv

    Nyinflyttad till Kolbäck i Hallstahammars kommun, detta är mitt 5:e barn och just gått in i v 6.


    På julafton är jag tjockare än jultomten...
  • RååSa BuBBlan

    Hej!

    Kul att du hittade hit Hoppas vi blir fler!

    Här har illamåendet satt in idag, ingen som helst matlust men måste äta för att inte må pyton, hoppas det inte blir värre än så här

    Ska försöka få kontakt med MVC på måndag här, verkar vara en liten Barnmorskemottagning med teletid bara två dagar i veckan, inte riktigt vad man är van vid då jag kommer från Sthlm Kanske jag hamnar på någon spec mvc också då jag fick en liten stroke i November förra året, har även högt socker, på gränsen precis till diabetes. Hoppas dom kan hålla lite extra koll på oss

    Slog mig igår att om 34 fredagar kommer bebisen om allt går vägen, väntan kändes hemskt kort helt plötsligt


    På julafton är jag tjockare än jultomten...
  • Pikku85

    hej på er ska själv ha i novemer men tänkte om man kunde haka på ialf:) bor i eskilstuna!

  • RååSa BuBBlan
    Pikku85 skrev 2010-05-09 11:01:09 följande:
    hej på er ska själv ha i novemer men tänkte om man kunde haka på ialf:) bor i eskilstuna!
    Hej på dig!

    Självklart kan du hänga på här Va roligt med fler!

    Härligt att ha kommit lite längre i graviditeten! Hur har du mått hittils? Varit på inskrivning?
    På julafton är jag tjockare än jultomten...
  • Pikku85
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-09 11:07:49 följande:
    Hej på dig!Självklart kan du hänga på här Va roligt med fler!Härligt att ha kommit lite längre i graviditeten! Hur har du mått hittils? Varit på inskrivning?
    jag ska på inskrivning på tisdag:)
    har mått rätt så bra, förutom idag då jag spydde på vägen till jobbet så var bara att ringa vikarie och gå hem igen och vila..
  • RååSa BuBBlan
    Pikku85 skrev 2010-05-09 11:13:41 följande:
    jag ska på inskrivning på tisdag:)har mått rätt så bra, förutom idag då jag spydde på vägen till jobbet så var bara att ringa vikarie och gå hem igen och vila..
    Å spännande Vilken v är du i nu?

    Fy för att kräkas, hua!! Är det ditt första barn? 
    På julafton är jag tjockare än jultomten...
  • Pikku85
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-09 14:36:14 följande:
    Å spännande Vilken v är du i nu?Fy för att kräkas, hua!! Är det ditt första barn? 
    jag går in i vecka 14 imorrn, jo första barnet=)
  • RååSa BuBBlan
    Pikku85 skrev 2010-05-09 19:45:25 följande:
    jag går in i vecka 14 imorrn, jo första barnet=)
    Här väntas ju nr 5, men lika spännande varje gång!!

    Försökte få tag i mvc idag, men det va visst teletid enbart tisd-onsd. Ska nog boka ett privat tidigt UL i Sthlm, man kan tydligen göra det från v 8+0 och det va inte så fasligt dyrt, mellan 500-650.-. Vill se att allt står rätt till därinne med den lilla
    På julafton är jag tjockare än jultomten...
  • Pikku85
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-10 10:43:41 följande:
    Här väntas ju nr 5, men lika spännande varje gång!!Försökte få tag i mvc idag, men det va visst teletid enbart tisd-onsd. Ska nog boka ett privat tidigt UL i Sthlm, man kan tydligen göra det från v 8+0 och det va inte så fasligt dyrt, mellan 500-650.-. Vill se att allt står rätt till därinne med den lilla
    jag gjorde ett i v 7 på kvinnohälsan här i stan..kostade 300kr för besöket:)
Svar på tråden Vi med BF runt årsskiftet i Västmanland Södermanland