• 840903

    Jag är gravid och vi har varit tillsammans i 27 dagar...

    Ojdå, ja detta måste vara nåt rekord, vi blev tillsammans den 10 april och jag är gravid, Vi kommer alltså inte hinna fira båran 9 månadersdag innan barnet är fött Hahaha...
    Var ingen speciellt inlägg detta men jag ville bara dela min lycka....
    För att tillägga så har jag och denna kille en son tillsammans sen 7 år, men vi blev nykära och nygravida...
    Är i chock

  • Svar på tråden Jag är gravid och vi har varit tillsammans i 27 dagar...
  • April Mamma

    Grattis!! Eftersom ni har en son sen tidigare så vet du ju Vem du skaffar barn med...

    Vi blev gravia efter efter ca 3-4 månader, har i dag två barn och är gifta =)

  • Waersta

    Rekord!

    Har iofs en vän som fick barn 8 månader efter att hon träffat sin pojkvän. Sonen är född lite förtidigt.

  • 840903

    Tack va söta ni är alla...
    Längtar verklingen. 1 sak bara, har ganska kraftig värk både i magen och i
    ryggslutet, jag kommer ju inte ihåg hur det ska vara, är det normalt???
    Har inga ömma bröst eller illamående heller...
    Lite nojig för missfall

  • LittleMissN

    Haha! Grattis, ett rekord i mina ögon! Men ni har ju haft en tidigare relation och ett gemensamt barn sedan innan så roligt och glädjande att nu åter igen har funnit varandra! :)

    Ja, detta är normalt, jag hade detta med sonen och har det till och från fortfarande med nr2, är i v.13 nu! :)

    Grattis igen!

  • 840903
    LittleMissN skrev 2010-05-07 15:49:31 följande:
    Haha! Grattis, ett rekord i mina ögon! Men ni har ju haft en tidigare relation och ett gemensamt barn sedan innan så roligt och glädjande att nu åter igen har funnit varandra! :)Ja, detta är normalt, jag hade detta med sonen och har det till och från fortfarande med nr2, är i v.13 nu! :)Grattis igen!
    Tack så mycket Jo är väldigt lycklig över detta, kom ju lite snabbt men vafan
    man lever bara en gång och han är ju inte nåt krogragg precis

    Gud va skönt att höra, trodde jag höll på att få missfall...

    Grattis förresten, hur gammal är din första? Jag är ju helt nervös att få barn igen, är ju så länge sen sist
  • jnyli

    grattis!jag å min blev gravida efter 4 mån..förlorade tyvärr i v 20...men nu är jag gravid igen å hopapas på det bästa!blev alltså nästan gravid två ggr innan vi hann fira ett år ha ha ha

  • 840903
    jnyli skrev 2010-05-07 17:27:36 följande:
    grattis!jag å min blev gravida efter 4 mån..förlorade tyvärr i v 20...men nu är jag gravid igen å hopapas på det bästa!blev alltså nästan gravid två ggr innan vi hann fira ett år ha ha ha
    Hihi, ja det kan ju gå fort Önskar dig bättre lycka nästa gång
    Kramar
  • Rosa socka

    Grattis! Vad roligt

    Men jag vet faktiskt ett par som blev gravida första gången de hade sex, dagen efter de blev tillsammans.. Snacka om snabbt haha

Svar på tråden Jag är gravid och vi har varit tillsammans i 27 dagar...