• när blir det vär tur

    baby täcke twinkle twinkle littel star...... ?????? hjälp!! broderi!!!!!

    Hej hej...
    Har nu fått hem mitt täcke som jag skall sy på =)
    Men....
    Jag har bestält det från utlandet och har då inte svenska på instruktionerna... =( 
    Det jag vill veta är hur många trådar skall jag sy de olika sakerna med????
    (När jag tittar i beskrivningen jag fått så är det 3 or... och 2 or på beskrivningen.... ha ha ha...)Tycker det är lite trådar om det är korsstygnen som gäller på de siffror som jag hitta??? Har sytt ett annat baby täcke med nalle phu och där sydde jag med 4 och tyckte bara det var lite tanit... =(

    Men vågar ju inte chansa heller för då tar ju tråden slut och man kan inte beställa mer i just detta märket.... =(

    Snälla snälla hjälp.... Vill ju börja sy nu!!!!! =)


    Kram kram
  • Svar på tråden baby täcke twinkle twinkle littel star...... ?????? hjälp!! broderi!!!!!
  • sommarpar

    är det det täcket med måne, moln, och nallar som fiskar stjärnor från himlen och lägger i en ask och på ett moln en nalle som sover och en annan som lägger ett täcke över nallen?

    om det är detta så använde jag tre trådar på broderiet och två trådar runt om (efterstygnen) 

    lycka till!!! 

  • när blir det vär tur

    Det är en stor stjärna samt 3 nallar var av en sover-.... massa stjärnor runt...


    sommarpar... men om det står twinkle osv.... på din e det ju samma fast ett annat motiv kanske.... Så det borde vara samma med trådarna då kanske... ?
    Tack för hjälpen =)
    Om någon annan har exakt samma kan ni ju skriva... ;)
    Tacksam för all hjälp =)
    Kram kram
  • sommarpar

    det e inte samma som jag har men den heter liknande...

    hoppas det löser sig för dig, annars kanske du kan kontakta ngn på hemsidan eller hos företaget som säljer täcket.

    lycka till!!

Svar på tråden baby täcke twinkle twinkle littel star...... ?????? hjälp!! broderi!!!!!