• Anonym (ny)

    Han verkar gilla bli dominerad?

    Hej!
    Jag har träffat nyligen en kille som verkar vara väldigt van vid "svensson" i sängen, men han verkar ha tecken på att gilla bli dominerad och han verkar vara lite förskräckt eller skamsen över det när jag fråga rätt ut.

    tecken på att han gillar bli dominerad
    han gillar vara underst i 69
    han gillar bli riden
    kom på att han gilla när man var lite hårdnypen på ollonet när jag kela med den

    jag har som en känsla att det är mer, hur ska jag forska vidare på det här utan att skrämma vettet ur honom?

    ge nu massor av tips på smygdominans! Jag är också ovan, och kom på att det här är ju väldigt spännande!

  • Svar på tråden Han verkar gilla bli dominerad?
  • jfsebastian

    Ta det piano.
    Börja med att sitta över hans ansikte när han slickar dig dvs när ni 69:ar så reser du bara dig upp till sittande, du kan vända dig om så du sitter mot hans huvud.
    När han slickar dig så så be att han ska börja runka medans han slickar dig.
    Ta tag i hans hår eller huvud och "tvinga" honom att slicka dig, rid hans ansikte så han kommer åt med tungan överallt.

    Ge han en örfil på rumpan, gillar han det så reagerar han positivt, fråga först om du är osäker, men få har något emot en liten klapp på rumpan.

    Tänk på att alla som gillar dominans inte gillar smärta.

    Lycka till, och återkom när du vet mer för fler tips.

  • Anonym (ny)
    jfsebastian skrev 2010-05-17 09:09:55 följande:
    Ta det piano. Börja med att sitta över hans ansikte när han slickar dig dvs när ni 69:ar så reser du bara dig upp till sittande, du kan vända dig om så du sitter mot hans huvud. När han slickar dig så så be att han ska börja runka medans han slickar dig. Ta tag i hans hår eller huvud och "tvinga" honom att slicka dig, rid hans ansikte så han kommer åt med tungan överallt. Ge han en örfil på rumpan, gillar han det så reagerar han positivt, fråga först om du är osäker, men få har något emot en liten klapp på rumpan. Tänk på att alla som gillar dominans inte gillar smärta. Lycka till, och återkom när du vet mer för fler tips.
    Tack för svaret!

    Har undersökt det där med smärta i helgen, tog och greppade han lite extra med naglarna i låret, helt oskydlig grepp och han stutsa till.. haha, så nä, det blir inte nivå piskor här inte Men han gilla nyp på ollonet och att man drog lite på kuken när man nöp ollonet, kanske örfil på rumpan är något? ska prova

    så jag ska bara råka ställa mig upp lite oskyldigt när vi gör 69an? typ glömma kliva av innan ändring av position? {#lang_emotions_cool}

    han verkar tyvär så behärskad och återhållsam i sexet, så som att han håller igen, inte kommer igång riktigt pga att han håller igen eller något. Blir inte klok på det att vad det är för något.
  • jfsebastian
    Anonym (ny) skrev 2010-05-17 09:23:40 följande:
    han verkar tyvär så behärskad och återhållsam i sexet, så som att han håller igen, inte kommer igång riktigt pga att han håller igen eller något. Blir inte klok på det att vad det är för något.
    Du ska få ett standardsvar eftersom det gäller en standardfråga.

    Ni måste hitta ett sätt att kunna prata med varandra på ett öppet och ärligt sätt.
    Det finns inga genvägar till en relation där man känner sig trygg att ha den sexualiteten man vill (om den är mer avancerad än missionären) om man inte kan prata med varandra!

    Det positiva med det är att det smittar på alla andra ämnen i relationen som man kan behöva snacka om. Det ger större trygghet, större frihet och ett mycket större djup.
    Är det någon med vilken man ska vara helt trygg att kunna blotta sitt innersta så är det ju med ens partner.

    Börja snacka, då kommer sexet också.
  • Anonym (ny)
    jfsebastian skrev 2010-05-17 10:03:30 följande:
    Du ska få ett standardsvar eftersom det gäller en standardfråga. Ni måste hitta ett sätt att kunna prata med varandra på ett öppet och ärligt sätt. Det finns inga genvägar till en relation där man känner sig trygg att ha den sexualiteten man vill (om den är mer avancerad än missionären) om man inte kan prata med varandra! Det positiva med det är att det smittar på alla andra ämnen i relationen som man kan behöva snacka om. Det ger större trygghet, större frihet och ett mycket större djup. Är det någon med vilken man ska vara helt trygg att kunna blotta sitt innersta så är det ju med ens partner. Börja snacka, då kommer sexet också.
    Vi pratar väldigt mycket om allt möjligt, ovanligt öppen kommunikation men på sex så blev det plötsligt lite blygt och fnittrigt när jag frågade om han gillade bli dominerad annars har det gott bra att prata om sex, han är intresserad och lyhörd om hur jag vill ha det och tar det till sig.
    Jag frågade även vilka slags fantasier han har, han hade inga, vilket slags porr han gillar att se, ja det var mest oralt då. Så där fick jag inte heller några vinkar om hur det kan ligga till.
  • jfsebastian
    Anonym (ny) skrev 2010-05-17 10:13:01 följande:
    Vi pratar väldigt mycket om allt möjligt, ovanligt öppen kommunikation men på sex så blev det plötsligt lite blygt och fnittrigt när jag frågade om han gillade bli dominerad annars har det gott bra att prata om sex, han är intresserad och lyhörd om hur jag vill ha det och tar det till sig. Jag frågade även vilka slags fantasier han har, han hade inga, vilket slags porr han gillar att se, ja det var mest oralt då. Så där fick jag inte heller några vinkar om hur det kan ligga till.
    Sa du vilka fantasier du har då?
    Berättade du vilken porr du gillar (om du nu gör det)?

    Många skäms för sina fantasier, en del HAR inga fantasier.
    Börja med att blotta dig själv, dina snuskigaste fantasier. Då sätter du ribban och han får lättare att erkänna sina.
    Tänk bara på att ta emot all information då får på ett positivt sätt, oavsett vad det gäller, annars är det kört att få reda på mer.
  • Anonym (ny)
    jfsebastian skrev 2010-05-17 10:32:06 följande:
    Sa du vilka fantasier du har då? Berättade du vilken porr du gillar (om du nu gör det)? Många skäms för sina fantasier, en del HAR inga fantasier. Börja med att blotta dig själv, dina snuskigaste fantasier. Då sätter du ribban och han får lättare att erkänna sina. Tänk bara på att ta emot all information då får på ett positivt sätt, oavsett vad det gäller, annars är det kört att få reda på mer.
    Hmm, ja... har ju som inte berättat vad jag gillar för fantasier och så (har nog inte så många heller när det gäller sex och ser inte på filmer). Men har visat honom vad jag tycker om och hur jag tycker om vissa saker. Jag har som inte haft fantasier utan mer utforskat honom nu, och upptäckt att jag gillade. Ja ska tänka på det där, tack för tipset! För det där tror jag kan hjälpa.

    Undrar om det är vanligt att män tycker att en kvinna är för sextokig? Har varit med om tidigare att vissa män blivit lite konstiga och negativa. Det ska knullas då när de är kåta och om man själv tar steg för sex så är man besvärlig och överkåt nynfoman!
  • gaud

    Jag tycker om att ligga underst i en 69:a, men det beror på två saker som inte har med undergivenhet att göra. Dels tycker jag att fittan är så himla vacker från det hållet, dels på att det är bekvämt. Likaså gillar jag att min fru rider mig, för då kan jag se och känna på hennes underbart fina bröst, samt att det också är bekvämt.
    Jag ser ingen dominans/undergivenhet i det. Alltså tror jag att det är vanskligt att dra slutsatsen att en kille gillar att bli dominerad från sådana böjelser. Med andra ord får du nog, som redan påpekats, tala med honom om det.

  • Anonym (ny)
    gaud skrev 2010-05-17 10:47:40 följande:
    Jag tycker om att ligga underst i en 69:a, men det beror på två saker som inte har med undergivenhet att göra. Dels tycker jag att fittan är så himla vacker från det hållet, dels på att det är bekvämt. Likaså gillar jag att min fru rider mig, för då kan jag se och känna på hennes underbart fina bröst, samt att det också är bekvämt. Jag ser ingen dominans/undergivenhet i det. Alltså tror jag att det är vanskligt att dra slutsatsen att en kille gillar att bli dominerad från sådana böjelser. Med andra ord får du nog, som redan påpekats, tala med honom om det.
    Att bli dominerad handlar inte om att bli "överkörd" När hon rider dig så har hon kontrollen om ur fort det ska ske, när du ser på henne så är hon mer synlig och du kan se henne helt annorlunda än när du är över henne, ger det inte en känsla av lite något djuriskt över henne när hon är över istället för under? = Det är att bli dominerad och gilla det.

    om inga sådana känslor finns där så är mannen helt enkelt bara lat! Hoppas min inte är lat, men vi har pratat och han har förklarat det på det viset så som jag känner när han är över, man ser mer, den som är över känns lite "mysigt farlig".
  • gaud
    Anonym (ny) skrev 2010-05-17 10:53:32 följande:
    Att bli dominerad handlar inte om att bli "överkörd" När hon rider dig så har hon kontrollen om ur fort det ska ske, när du ser på henne så är hon mer synlig och du kan se henne helt annorlunda än när du är över henne, ger det inte en känsla av lite något djuriskt över henne när hon är över istället för under? = Det är att bli dominerad och gilla det. om inga sådana känslor finns där så är mannen helt enkelt bara lat! Hoppas min inte är lat, men vi har pratat och han har förklarat det på det viset så som jag känner när han är över, man ser mer, den som är över känns lite "mysigt farlig".
    Jag delar inte det synsättet. Jag ser inget "djuriskt" i det. Jag skulle också reservera uttrycket "bli dominerad" för klart "starkare" saker. Inte heller förstår jag hur du kommer till slutsatsen att mannen (givet det du beskriver) helt enkelt är lat.
Svar på tråden Han verkar gilla bli dominerad?