• LillaPinglan

    *Vi som ska ha barn i FEBRUARI 2011!*

    Här samlas vi som väntar första, andra, tredje eller.. Ja ni fattar :) Jag väntar mitt andra barn till den 5e feb som läget är nu. Vi kan snacka om allt som hör till graviditeten och mer här inne! Inget är tabu :)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-18 16:00
    Här kommer även länken till BF listan över alla kommande februari bebbar :) www.familjeliv.se/Forum-11-222/m52942013.html

  • Svar på tråden *Vi som ska ha barn i FEBRUARI 2011!*
  • LillaPinglan

    Jag börjar skriva lite om mig själv, gör ni andra detsamma :)

    LillaPinglan: Född 1983, Bor i Mölndal, Väntar mitt andra barn.

  • lier1979

    Heeej Jag plussade igår, beräknat till 2/2 2011 enligt kalendern här.
    Född 1979 och bor utanför Sala. Första bebben!

  • LillaPinglan

    jag plusade 5 dagar innan mens denna gången :) gjorde även det när jag väntade min första son.Hur mår ni nu? jag är sviin trött och gasig i magen :)

  • violan

    Hej,
    Jag är på BIM +4 och har inte testat ännu, ska göra det imorgon.
    Detta är mitt första försök och jag är otroligt förväntansfull och hoppas.


    Jag är född 1983 och bor i Stockholm.

    Det vore roligt att få var med här och följas åt om det i morgon visar sig vara ett pluss och då återkommer jag med ett datum för BF! :)

  • Lilla Emma

    Jag hänger på, men är inte gravid ännu, men fick mensen igår och blir det som jag hoppas får Leo ett syskon 27 feb 2011, då är han 2år och 8 månader:)
    Så fort mensen försvinner till helgen är det bebisverkstad:)

  • CarpeDiem7

    Hej nr 2 på väg. Beräknat till ca 29jan 2011. 81:a från Falkenberg.

  • lier1979

    Tänk vad tankarna sätter igång, i alla fall på mig... Det finns sååå mycket att tänka på runt en graviditet. Första besöket hos bm, ul, nervös inför förlossningen, allt praktiskt med försäkringskassa, alla saker som kommer behövas, hur kommer alla reagera när man berättar och denna oro att något kan gå fel...

    Hur tänker ni!

Svar på tråden *Vi som ska ha barn i FEBRUARI 2011!*