• Vent b

    Mental orgasm som inte har med fysisk beröring eller sex att göra.

    Är det någon som någon gång upplevt en "mental orgasm" en insikt eller en mångfald av något som infinner sig mentalt och som varit så mycket större än en wow-känsla i stundens hetta.


    Patrik

  • Svar på tråden Mental orgasm som inte har med fysisk beröring eller sex att göra.
  • nostalgi

    Ja, i samma stund som jag trodde att jag och min lilla pojke skulle dö. Då kom en "skyddsängel" och gjorde så att bilen stannde med ett ryck. Mortorn gick i stå. Så upplevde jag det, fast det hade en naturlig förklaring också.

  • ViceGuy

    När jag i början insåg skönheten och komplexiteten i det naturliga universum fick jag nån slags uppenbarelse-känsla som kan jämföras med "mental orgasm" tror jag :)

    Sen dess har jag varit lite av ett vetenskaps-freak och försökt hålla mig relativt uppdaterad på nya upptäckter inom forskning och vetenskap.


    The true delight is in the finding out, rather than in the knowing. -Isaac Asimov
  • fruis

    Jag fick åtminstone en litterär orgasm när jag sträckläste Brott och straff en helg. När jag kom till slutet hade jag en mycket stark upplevelse som jag inte kan beskriva på annat sätt. Slår alla mina andra läsupplevelser med hästlängder.

  • idiblon yes

    Ja, jag brukar få multipla aha-upplevelser.

    Det är därför jag är så smart och suktar efter mer sådana.


    Vilar vid denna källa...
  • Pormoicheia
    isisisis skrev 2010-05-29 21:23:36 följande:
    Jag kan få orgasm utan att röra mig själv.
    Me too
    Apprentice Moraltant *back in action*
  • datub
    isisisis skrev 2010-05-29 21:23:36 följande:
    Jag kan få orgasm utan att röra mig själv.
    Hur kan det vara möjligt?

    Jag tror på dig,jag ha hört,men vet inte detlajer, berätta gärna-
Svar på tråden Mental orgasm som inte har med fysisk beröring eller sex att göra.