• MrAlpha

    Kvällsjobb hemifrån

    Hej !
    Jag jobbar heltid men känner ibland att jag kunde jobba lite kvällstid hemifrån också.

    Någon som har tipps på ngt man kunde pyssla med ? Alltså extraarbete via datorn hemifrån

  • Svar på tråden Kvällsjobb hemifrån
  • Kjell2
    MrAlpha skrev 2010-06-01 09:24:22 följande:
    Hej !Jag jobbar heltid men känner ibland att jag kunde jobba lite kvällstid hemifrån också.Någon som har tipps på ngt man kunde pyssla med ? Alltså extraarbete via datorn hemifrån
    Om du inte har någon stor talang eller vill jobba med udda saker är utbudet väldigt begränsat. Det som finns är tex översättare, författare, frilansjournalist, programering/webdesign

    /Kjell 
  • Trillian

    Det finns några intervjubolag som har folk som sitter hemma och jobbar, typ marknadundersökningar. De som intervjuar privatpersoner arbetar ofta om kvällarna.

  • Annbritt

    Jag jobbar hemma via datorn fast som hobby just nu med planer på att bara jobba hemifrån som egen företagare. Marknadsför, coachar andra att göra samma sak samt lite försäljning.

  • Stor mamma
    Annbritt skrev 2010-06-07 11:26:44 följande:
    Jag jobbar hemma via datorn fast som hobby just nu med planer på att bara jobba hemifrån som egen företagare. Marknadsför, coachar andra att göra samma sak samt lite försäljning.
    vilket företag jobbar du åt, kan du ge mer exempel på företag som ka ge dessa jobb
Svar på tråden Kvällsjobb hemifrån