Inlägg från: Anonym (Biboy) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Biboy)

    hur kändes det när du hade sex med kille?

    Har haft sex med tre killar..

    Det mest intensiva sex jag upplevt på många sätt..

    'Tänder' inte på killar i andra sammanhang, bara när det är 'sexuellt' så att säga. Har mest varit 'aktiv' så jag har däremot inte blivit 'påsatt' utan endast varit 'påsättaren'...den mest regelbundna killen var nämligen mkt undergiven vid killsex. En enorm 'maktkick' att munknulla en kille för att sedan sätta på honom...men samtidigt en enorm upphetsning att ta en kuk i munnen och känna den spruta...(han är gift sedan år, och jag är hans enda utomäktenskapliga äventyr.)

    Vi har inte 'sån' kontakt längre så nu händer det inte mkt (gillar inte att ragga).

  • Anonym (Biboy)
    Anonym skrev 2010-11-15 10:30:43 följande:
    åh vilka underbara erfarenheter och drömmar ni har, jag håller på å öppna dessa dörrar för min man och jag vet att han skulle vilja prova men han måste komma över spärren först..och det kan nog ta ett tag till...Men vi såg nyss på en bi sex film och han vart grymt kåt av å se killarna sätta på varandra....så hoppet finns
    Försök börja med att 'sikta på' att bara ta och runka en kuk om man är fler...det är ju inte 'så farligt'..Ännu softare är det ju att ngn annan kille runkar honom...hand som hand liksom hehe..
    Känner man inte för mer sedan så kan ju killarna fokusera på dig..  Så hade jag tänkt börja (fast vi hade ingen tjej närvarande så vi hade väl avbrutit om det kännts fel) när det begav sig, men sedan kändes det så rätt att jag gick längre (ingen påsättning men däremot mycket sug).... Försöker själv föra in bisex i en trekant med min tjej....vi får se hur det går..Skulle gärna suga en kille när hon ser på, eller kanske tillsammans hehe.. Största problemet är nog snarare att vi knappt har tid att ha 'vanlig' sex pga barn, jobb, mm.  Hoppas ni kommer över 'spärren' och att du får var med på lite häftig killsex..Skrattande
    Haha, svårt att ge bättre råd lite mer privat när alla (ink jag själv) vill vara anonyma...{#emotions_dlg.djavulsk}
  • Anonym (Biboy)
    Anonym skrev 2010-11-22 16:30:33 följande:
    Tack för tipsen ;)...vi hade gärna prövat med ett till bipar..jag och tjejen och min man och killen..försöker ta upp detta i bland i våra heta sexfantasier och då tänder min man som sjutton....
    Det är så vi 'hittat' dit vi är...det började som fantasier och snuskprat. Tror vi redan hade träffat ngr (om vi hittat 'rätt') om vi vardagen kom i vägen så ofta....svårt att ha spännande parmöten när man har svårt att hinna med ett vanligt rejält knull liksom hehe... Lycka till och berätta gärna hur det går (eller inte går..)

    Damn, klickade nästan på mitt användarnamn nu...men vill inte 'outa' oss även om jag själv inte är blyg.
  • Anonym (Biboy)
    pepsigalen skrev 2011-05-22 03:09:14 följande:

    Jag är också väldigt nyfiken på att vara med en kille. Någon som är villig på att få sin kuk sugen av en oerfaren "straight" kille?


    Finns det nog säkert.... Flört

    Problemet många sk 'heteros' verkar ha är att de facto få till det. Själv ville jag inte ha internetkontakter pga att man inte visste ngt om den andras bakgrund... Tog mig flera år från nyfikenhet till att prova, och då är jag ändå ganska utsvävande när det gäller sex (överlag, inte bara just bi-biten). Fast som sagt, riktigt häftig upplevelse. Nu definierar jag mig som 'bi' men i slutändan är det ju bara ord...
  • Anonym (Biboy)
    Anonym skrev 2012-03-23 23:49:49 följande:
    Det är ju så att alla killar som kan vara med andra killar är extremt feminina o det stannar inte vid en överenskommelse..jag vet trogen..glöm det!

    Huh?
    Har inte träffat en enda feminin bs/homo-kille... De finns självklart säkert, men kan ju knappast kallas 'alla'... Obestämd 
  • Anonym (Biboy)
    Anonym skrev 2012-04-08 16:37:22 följande:
    Jag blev påsatt av en välutrustad boxerhane. Han var kåt och envis. Måste bara prova, och gör det gärna igen... :)

    Om det inte är en manlig boxare du pratar om så är du nog både i fel tråd och i fel forum.... Du skall nog posta i djursexforumet... Leta upp det och posta där tack..Obestämd
  • Anonym (Biboy)
    Anonym (Gillar bikillar) skrev 2012-04-09 15:28:06 följande:
    Åh lyckost. Jag har fantiserat om att vara med två bikillar i evigheter. Har haft vanlig trekant med två killar men inte med några bikillar. Inte träffat någon kille än som är bi (eller som erkänt det i alla fall).

    Tanken att se två killar suga av varandra tänder mig enormt. Gilar titta på bögsex oxå

    Hehe, my favourite kind of girl!
  • Anonym (Biboy)
    Anonym skrev 2012-06-14 22:48:44 följande:
    Ja vill prova, onani tillsammans med en man...

    Äh, dötråkigt...
  • Anonym (Biboy)
    Anonym skrev 2012-06-14 23:10:53 följande:
    Är det så "biboy", dötråkigt?

    Ja, onani tillsammans... Helt överskattat. Kanske spännande första gången, men om man är lite äventyrslysten så tröttnar man på att 'dra i den' efter ngr minuter... Bara att ta den i munnen... DET är en kick första gången det
  • Anonym (Biboy)
    Anonym skrev 2012-06-14 23:19:19 följande:
    Ok, är för feg att göra det..men man vet aldrig, med kondom då kanske .-)

    Man måste vara försiktig.... Gjorde det med en jag 'vet' (så gott det går) är safe.. (visste noga vem det var och omständigheter i hans liv). Skulle nog inte göra det med ngn 'främling' oberoende kondom..
  • Anonym (Biboy)
    Anonym skrev 2012-06-14 23:30:43 följande:
    Nej det är klart man ska vara försiktig.
    Men det verkar spännade, både att få känna pulserandet när det går för en annan man dels när man onanerar sen kanske även suga med gummi då...
    Hur är det, kan du beskriva?
    Tja, varmt hårt men samtidigt mjukt....inte som jag väntat mig faktiskt. Kommer ihåg första gången. Eftersom det var så 'förbjudet' så var det liksom lite att kliva över ett stup sekunden innan man slöt munnen kring kuken...point of no return liksom..
  • Anonym (Biboy)
    Anonym skrev 2012-06-15 00:30:49 följande:
    mmm det är sjukt upphetsande att få suga kuk. Har dock inte tagit satsen i munnen ännu, men vill gärna

    Det var faktiskt lite av ett antiklimax. Häftigt, tolka mig inte fel, men hade (bla efter många inlägg här på FL) trott att det skulle vara 'mer'... Det skönaste var väl inte själva satsen, utan att både höra och känna orgasmen..
Svar på tråden hur kändes det när du hade sex med kille?