• LillanBF4januari

    70-talister i Stockholms innerstad med BF jan 2011

    Hej! Vi är gravida i vecka 13 med vårt första barn och bor i Vasastan! Vi var på UL i veckan och det var en otrolig känsla att se den lilla vinka! Vore trevligt att följas åt här, lägg gärna till dig! 

  • Svar på tråden 70-talister i Stockholms innerstad med BF jan 2011
  • 060809

    Hej!
    Bor inte i Stockholms innerstad, utan bit norr om stan. Får man vara med ändå i denna tråd? Tycker att det vore trevligt att tillhöra en tråd med 70-talister, då jag är en sådan själv. :) 
    Jag väntar mitt fjärde barn i januari, om allt går vägen. Är ny på det här och vet inte riktigt hur det funkar här på Familjeliv eller hur man lägger till sig, så det lär väl bli fel en hel del i början... 

  • LillanBF4januari

    Hej! Ja det känns som vi är få vi 70-talister här, hur gamla är dina andra barn?

  • 060809

    De är drygt 3,5 år, 2 år samt en på knappa ett år. Vi startade "sent" och sen har vi haft svårt att slå till bromsarna, men nu känns det som om vi kanske stoppar efter fyran, om allt går vägen igen och vi har en sådan "tur" (är lite vidskeplig, usch). Känns mer nervöst för varje graviditet och nu är jag nervös inför KUB:en, om en vecka, plus att jag har haft en väldigt opedagogisk MVC-läkare, den här gången. 

    Hur går det för dig? Mår du bra eller har du en uppsjö av grav-symtom? :) 

  • LillanBF4januari

    Oj hur många barn vill ni ha? Det var verkligen många tätt inpå, hur funkar det? Vilken ålder är du i nu?

  • 060809

    Nu får det nog räcka, efter en fyra. :)  Ja, det blev lite tätt, men jag var 34 när ettan kom, är alltså 38 år nu, och vi visste att vi ville ha minst tre barn och dessutom trodde vi att det skulle gå lite trögt pga åldern. :)   

Svar på tråden 70-talister i Stockholms innerstad med BF jan 2011