Gravida från utredningstråden
Oj vad kul "Vi ska bli tre" . Då får jag lov att inviga tråden. Hoppas ni kommer snart för det är lite ensamt här.
Plussaplussaplussa nu tjejer. Jag önskar snart att ni trillar in. KRAM
Oj vad kul "Vi ska bli tre" . Då får jag lov att inviga tråden. Hoppas ni kommer snart för det är lite ensamt här.
Plussaplussaplussa nu tjejer. Jag önskar snart att ni trillar in. KRAM
Mida har du gjort något VUL?
Sen måste vi ju fota våra magar. Inte för att det syns på mig än. Bara en stor vit fläskig mage. Haha!
Är bara så nojjig för ett MF till. Skulle inte fixa det. Fördelen är ju att nu VET vi att vi KAN bli gravida överhuvudtaget...men ändå. Stön!
Ja jag börjar också bli lite illamående men det kommer och går tycker jag. Är ju så tidig så jag tror inte hCG hormonerna har äkat så mycket än. Många säger ju just att dom mår först illa i v.8 typ.
har lovat mig själv att inte hålla på och testa som en galning nu utan försöka accepetera att jag är gravid. Har lovat mig själv att ta ett CB på lördag för att pfå ett FETT plus och förhoppningsvis inte tvivla längre. Kram!
Jag kunde inte hålla mig till på lördag utan plussade idag och det blev FETT. Härligt då går det åt rätt håll. Bild finns i galleriet. Hoppas ni alla blivande mammor mår bra.
Idag har jag varit super trött..gravid-trött. Puss från mig!
Sen har ju Minolia plussat: GRATTIS! Yippi då blir vi fler här. Perfekt. Sen kommer resten också.
Kom på att jag hade det med 2 bägge graviditerna