• Siri29

    Bloggar

    Hallå!

    Jag är helt ny här - och uppslukad av barntankar. Tänkte höra om nån av er bloggar, eller känner till nån regnbågsfamilj som bloggar - hade varit himla kul att följa!

    Tack på förhand!
    Siri

  • Svar på tråden Bloggar
  • Jondin

    Här bloggar vi om vår "resa" som än så länge inneburit fem inseminationsförsök och ett lyckat IVF i Umeå. Är i vecka 15 nu! Har samlat all information som vi kommit över på vägen, allt från närståendeadoptioner till barnböcker med queertema.

    www.regnbagsknytt.wordpress.com

  • Gaytjej

    Min blogg består förresten av tre delar - försöken att bli gravid, tiden under graviditeten och nu livet med lillkillene och allt omkring.

    Hoppas fler vill fylla på tråden! Jag läser gärna fler regnbågsbloggar än de jag redan gör!


  • Siri29

    Ett PM? Sorry, men nu märks det nog att jag är ny här på forumet, haha. Vad betyder det?
    Såg ingen länk till din blogg Gaytjej.

    kram

  • Anelan

    Jag bloggar jag också :) Skriver för att minnas resan fram till graviditeten, graviditeten och nu vardagen med Matheo. Skriver även för att liten ska kunna (om han vill) läsa sen när han blir större. Eftersom jag lägger upp en hel del foton så är bloggen låst, men om du vill läsa så kan jag skicka en inbjudan till dig.

    Om du klickar på kuvertet som är uppe i raden med massa ikoner (det är mellan ansiktet och papper+pennan) så kan du skicka PM :) Hoppas att du förstår, direktioner är inte min grej :D Om du vill läsa min blogg så PM:a din mailadress så kommer det en inbjudan.


  • Idanonstop

    Jag har en blogg på idanonstop.blogspot.se

    Skriver just nu mestadels om mig själv då jag och min fru separerade för 6 månader sedan men har två små underbara kids. Skriver en del om genus, träning och annat vardagligt, kolla gärna in=) 

Svar på tråden Bloggar