• Zarina

    "Ingen mens - inget plus" ALLA HIT!!

    Hejhej! Det verkar som om vi är ganska många redan här omkring på forumet som passerat BIM men inte fått något plus! Tänkte att vi kunde samlas här och diskutera, fundera, komma med tips och ideér osv. Skriv upp er på BIM-listan med lite info om er själva, så är det lätt att hänga med! Ä själv bara på BIM+2 än så länge, men irriterande är det, neg på testet igår!

    BIM

    12.7 Zarina (1:a försöket, 1:a barnet, 26 år)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-14 12:49
    OBS! Alla ni som skriver in er här, var så snälla och kom ihåg att uppdatera infon om ni får plus eller mens, så vi alla vet, och infon kan vara nyttig för alla i samma sits! Ex.
    12.7 Exempel (2:a försöket, 1:a barnet, 24 år) plus på bim+5, minus på bim+1
    ELLER
    12.7 Exempel (2:a försöket, 1:a barnet, 24 år) mens på bim+6
    TACK! Och lycka till!:

  • Svar på tråden "Ingen mens - inget plus" ALLA HIT!!
  • donnaa

    hehej jag är på bim +1 men ingen mens i sikte,
     har ej testat än jag väntar några dagar till, vi  försökt i 2 år från å till.
    hoppas det blir ettt pluss snart... Skrattande

    bim 13/7 ( 2år från å till 1:a barnet 22 år)

  • buffyfjasen

    Hej!

    Här är en till... har haft lite oregelbunden mens sen jag slutade med p-piller, men mellan 22-26 dagar, inte mer. Är idag på dag 30, så BIM +4 räknar jag med då, men inget plus  och ingen mens i sikte heller... Vad är det här???

    BIM:

    10/7 fofjojsasosenon (3:e försöket, 2:a barnet (son född nov -08), 30 år)
    12/7 Zarina (1:a försöket, 1:a barnet, 26 år)
    13/7 donnaa ( 2år från å till 1:a barnet 22 år)

  • Zarina

    Uppdaterar listan, så man kan skriva in sig lägre ner när situationen äntligen klarnar!
    När har du testat sist fofjoj...? Symtom?

    {#emotions_dlg.flower} BIM:

    10/7 fofjojsasosenon (3:e försöket, 2:a barnet (son född nov -08), 30 år)
    12/7 Zarina (1:a försöket, 1:a barnet, 26 år)
    13/7 donnaa ( 2år från å till 1:a barnet 22 år)

    Minus Inte gravid:

    Gravid Gravid:

  • Leelii

    Känner att detta är en utmärkt tråd för mig!
    Skulle haft mens förra veckan men de lyser med sin frånvaro! BIM + 7 idag.
    Skall göra ännu ett test idag men de har inte kommit med posten ännu!
    Inga symtom alls på graviditet.

    BIM:

    7/7  Leelii (igentligen inget försök, 1a barnet 27år)
    10/7 fofjojsasosenon (3:e försöket, 2:a barnet (son född nov -08), 30 år)
    12/7 Zarina (1:a försöket, 1:a barnet, 26 år)
    13/7 donnaa ( 2år från å till 1:a barnet 22 år)

  • buffyfjasen
    Zarina skrev 2010-07-14 12:51:49 följande:
    Uppdaterar listan, så man kan skriva in sig lägre ner när situationen äntligen klarnar!
    När har du testat sist fofjoj...? Symtom?

    {#emotions_dlg.flower} BIM:

    10/7 fofjojsasosenon (3:e försöket, 2:a barnet (son född nov -08), 30 år)
    12/7 Zarina (1:a försöket, 1:a barnet, 26 år)
    13/7 donnaa ( 2år från å till 1:a barnet 22 år)

    Minus Inte gravid:

    Gravid Gravid:

    Jag testade i morse. Det hugger lite i magen från och till, men annars känner jag ingenting. Det gjorde jag inte när jag blev gravid förra gången heller... så jag har ju inte så mkt att gå på. Men det är första gången någonsin som min mens är så här sen.

    När jag blev gravid med sonen så hade jag nån känsla att jag var gravid, en kompis var på mig i typ en vecka att jag skulle testa, men jag väntade. Förmodligen för att jag kände på mig att jag faktiskt var gravid, och myckt riktigt på bim + 9 visade sig ett plus då. Men det var ju över två år sen...

  • Alice03

    Hej!!
    Man blir ju verkligen helt knäpp av denna ovisshet!!
    Bim +16 idag -
    Testade negativt på +14 ännu ingen mens...

    Har haft molvärk i tre veckor nu och den avtar verkligen inte.
    Magkatarr har jag dessutom nu fått.
    Massa flytningar.

    Har aldrig haft oregelbunden mens tidigare =(

    BIM

    7/7  Leelii (igentligen inget försök, 1a barnet 27år)
    10/7 fofjojsasosenon (3:e försöket, 2:a barnet (son född nov -08), 30 år)
    12/7 Zarina (1:a försöket, 1:a barnet, 26 år)
    13/7 donnaa ( 2år från å till 1:a barnet 22 år)
    28/6 Alice03 (9:e försöket, första barnet 22 år)

    Lycka till!!!

  • Zarina

    Jag hade tidigare lite (låtsas?)symtom, svullen mage, lite trött, dålig aptit på morgonen, täppt näsa och vad det nu allt var, men nu är allt som bortblåst, I feel GREAT! Känns inte som om mensen är påväg, men jag känner mig verkligen inte gravid heller.. Kollade med äl stickor och fick tydlig stegring och ordentligt ökade flytningar, så OM ägget släppte så är mensen nog sen nu, men om det inte släppte är den ju inte dirkekt sen, har oregelbunden mens så den kan ju komma när som helst isåfall.. Men väldigt tungt att inte veta, sku vara roligare med lite gravsymtom så man kunde hoppas lite, nu känns det mest som att skitmensen är sen, lagom lämpligt när man helst sku villa försöka pånytt typ NU NU NU!

  • donnaa

    jag har inga symtom heller, bara bröstvårtorna är enorma och har så fruktansvärt ont i domObestämd

  • Zarina

    Ni får ursäkta mig, är en obotlig listfixare så jag uppdaterar den med jämna mellanrum så alla hålls på rätt plats osv! Tungan ute Välkommen Alice03, guud vad du gått över tiden, stackarn! :( Måste vara tungt att inte veta! Har du övervägt att boka tid till blodprov för att säkerställa om du har hcg i blodet ellet ej?

    {#emotions_dlg.flower} BIM:

    28/6 Alice03 (9:e försöket, första barnet 22 år)
    10/7 fofjojsasosenon (3:e försöket, 2:a barnet (son född nov -08), 30 år)
    12/7 Zarina (1:a försöket, 1:a barnet, 26 år)
    13/7 donnaa ( 2år från å till 1:a barnet 22 år)

    Minus Inte gravid:

    Gravid Gravid:

  • Zarina

    Ja en grej som är lite konstig är att det kommer vätska ur mina bröst om man klämmer på dem, ibland till och med vit mjölkaktig, har läst om det och det KAN vara ett symtom på graviditet men även på för högt prolaktinvärde eller liknande.. Någon annan som har detta/hört om detta?

Svar på tråden "Ingen mens - inget plus" ALLA HIT!!