• godisgumman

    någon som ÄLSKAR fjällräven kånken???

    Har en kånken mini i svart och tycker den är super bra som väska nu har jag även köpt en i knallgul men en vanlig kånken väska. nån annan som tycker det är en bra väska?

  • Svar på tråden någon som ÄLSKAR fjällräven kånken???
  • nian74

    Jag har två minikånken som skötväskor på vagnen - en sandfärgad och en svart. de är så söta!

  • godisgumman

    Ja dem är hur bra som helst. Tänkte aldrig på att ha dem som skötväskor men fan där har du ju en bra ide' tack!

  • stormama

    Ja de är fina och när barnet blir så stor att den ska/får/måste (!) bära ryggan själv så kan man koppla på en bröstrem på axelremmarna som spänns över bröstet så blir den en riktigt bra och funktionell rygga till barnet. Jag köpte min på anakkana.com. Finns i matchande färger och till ett hyggligt pris, tror det var 135 kr.

  • Maggis

    Min 7-åring har en till skolan och älskar den! Fast det är ingen mini, utan en "vanlig".


    //Maggis
  • mrs lundin

    jag fick en vanlig kånken när jag började skolan... för 20 år sen!! den håller fortfarande :) har fått byta dragkedja och köpt ett nytt "sittunderlag", men tyget är fortfarande fint, och den är använd MYCKET under alla dessa år. Hade den varje dag i skolan till kanske 5an då jag ville ha en annan, men i 7an bytte jag tillbaka och använde till jag sluta gymnasiet, så varje dag i skolan i 10 år iaf. Just nu har min man tagit över den och använder när han pendlar till jobbet :) Det är helt grym kvalitet!!

  • VirrigaVerna

    Kånken.
    Den minns jag från det jag var liten. De var så inne och alla ville ha en och efter mycket tjat fick jag en röd kånken


    Många människor behöver man inte parodiera. Det räcker med att citera dem.
Svar på tråden någon som ÄLSKAR fjällräven kånken???