Inlägg från: oktobermammsen |Visa alla inlägg
  • oktobermammsen

    ingaredsmorsor snackar del 6

    Hello girls ......och alla ni andra som kikar in i den här tråden.

    dags att starta upp nummer 6 i ordningen,tiden går och nu har vissa av oss startat upp just dethär med projekt 6 för här jäser bullar i ugnen och planeras tillskott för fullt,härligt med mer ungar till vårt trevliga område!

    för övrigt är vi ett gott gäng med föräldrar som snackar på FL, ses på mammaträffar,fikar,tränar och bara gör massa roliga grejer ihop.vi har barn i åldrarna 2mån till 5år men alla är så välkomna så.

    är du förälder eller blivande förälder i Ingaredsområdet? välkommen med i vårt goa gäng!

  • Svar på tråden ingaredsmorsor snackar del 6
  • oktobermammsen

    miomion:sy är jättekul! hade jag mer tid skulle jag sy överkast till barnen. ang symaskin så kolla så du får bra garanti och kanske om det finns försäkring? jag har dåliga erfarenheter att vara utan det. förlåt att jag inte hälsade förut men ville inte störa när du pratade i telefon.
    hoppas yrseln går över.är nog bra att kolla så det inte är kristaller. kanske bebis ändå...vi hoppas*s*

    knodden: börjat mensa ännu?

    ni nya: lycka till på husvisningen!!!

    idag är alice rum iordning iaf, som ni såg hade precis bytt rum på barnen. nu är nästa projekt datarummet, alltid kul att förnya men vill bli klar någon gång

    nu ropar prinsessan efter mamma

    ciao

  • oktobermammsen

    rackarns att det inte blev någon av er som tog det!

    kul med symaskin miomion! finns så mycket man kan göra. jag är fan av; sydd av C!

    tack för body balancen igår girls,ingen träningvärk idag men ömmar i de konstigaste muskler. sov kottarna när jag kom hem?kunde jag ju bara drömma om!!

    idag sista dagen som mamma och pappalediga för imorrn är vi volvoarbetare och student! skulle installera first class men misslyckades ju redan där,ingen bra start det!

    frideli:håller tummar och tår för dig. let us know soo as possible!

  • oktobermammsen

    leka på onsdag 18/8 kl 14

    till 99%   jessica, knoll och tott

  • oktobermammsen

    knodden. kanon! 7st kommer jag låångt på...eller hm var väl mannen som skulle göra det?*fniss* nä inget snuskande nu! gulligt av dig att du tänker på mig iaf!

    åååh jag älskar body balance,efter 2-3ggr så känner jag mig som en ny människa.
    ehrm ny människa ja...käkar penicilllin just nu och mår så illa av det, någon som brukar må något liknande? hela magen är upp och ner*arg*

    idag insåg jag att det är höst ute! åkte till borås och myste och björkarna på vägen blåste gula i vinden.var även på min pappas grav där alla blommor hängde ledsna och folk hade börjat planterna ljung runt omkring-ett säkert hösttecken. men jag tar faktiskt hösten med ro, älskar hösten och myset. vintern helt ok också men inte elräkningen!

    ang lekdejten så tänkte vi försöka vara ute, är det dåligt väder kommer vi på en reservplan beroende på hur många vi blir

  • oktobermammsen

    frideli: grattis med att börja!

    haha ja då kanske jag blir prickekorvsprickig imorrn då.

    terminstarten var trevande kan jag säga,inget funkade som det skulle när jag skulle ansluta till first class men tack vare en handy man hemma tror jag att jag är igång. känner mig jättetaggad iaf och det verkar roligt.mest intro denna vecka

  • oktobermammsen

    nyrenoverade lekplatsen  hultebackavägen ons 18/8 kl 14

    jessica med knoll och tott

    frida+bus

    sara och minou

    johanna och leonel

  • oktobermammsen

    gaby: du får gärna komma på en kaffe på fredag istället om du vill!

  • oktobermammsen

    ang kylan som snart kommer komma. enligt miomions rönnbärsträd får vi en snäll vinter då rönnbären lyser med sin frånvaro...oki inte bara miomions träd dåra men dom rönnbärsträden jag har sett och jag hoppas att dom är lika pålitliga som förra åren då det var fullt med bär överallt och ja det slutad eju med 27minus

Svar på tråden ingaredsmorsor snackar del 6