• Jes P

    Förtroende för Mona Sahlin

    Frågan har varit uppe förut, om än från "andra sidan" men svaret är allt annat än tillfredsställande. 

    Jag vill eller rättare skulle vilja rösta åt det lite röda hållet var (s) är det sundaste alternativet rent ideologiskt, det vill jag helt och hållet utifrån mina egna värderingar.
    Emellertid kan jag helt enkelt inte förmå mej att lägga min röst på att Mona Sahlin ska leda, eller ens ingå i ledningen av vårt land och välfärd. Jag är nog inte ensam med detta dilemma. 

    Nej, det räcker inte att hon är en erfaren politiker .. det räcker inte på långa vägar. Hon har gjort bort sej så många gånger att hon är, i mina ögon lika erfaren klåpare som politiker.

    Jag väntar på att hon återupptar sin timeout och återgår till sitt lika misslyckade entreprenör/småföretagareskap eller helst att hon tar sin pension nu.

    Hur kan ni förvänta er att vi arbetare/löntagare ska kunna ha förtroende för (s) med denna ledare (behöver nog inte ta upp alla klavertramp) ??  

  • Svar på tråden Förtroende för Mona Sahlin
  • Socialdemokraterna

    Hej!

    Det är förstås väldigt tråkigt att du inte tycker om vår partiledare, det är ju tyvärr så att alla inte har samma önskemål om hur en partiledare ska vara. Men valet handlar inte om person. Det handlar om valet mellan fler lärare i skolan och sjukvården, mindre barngrupper på förskolan och en trygg sjukförsäkring eller stora skattesänkningar.

Svar på tråden Förtroende för Mona Sahlin