• Anonym (galen)

    Grannarna knullar JÄMT!

    Nu knullar mina grannar. Hon skriker så det hörs i hela min lägenhet..
    Det hade varit ok om det var nån gång ibland, men dom knullar minst tre gånger om dagen. Dom brukar väcka mig 1-2 ggr på nätterna med hennes stönande.

    Jag blir galen! Skrikandes

    Detta har pågått i tre månader nu och jag står inte ut mer!

    Jag har lagt en lapp i deras brevlåda, skrev den på ett skämtsamt sätt, men bad dom att vara lite tystare. Den lappen sket dom fullständigt i.

    Jag är lite för feg (blyg) för att gå och ringa på..

    Ska man verkligen behöva stå ut med att höra på sina grannars knullande tre gånger om dagen? MINST. Då är detta ändå när jag är hemma..
    I början garvade jag mest åt det, men nu känner jag mig mest äcklad när jag hör dom.

    Vad ska jag göra?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-30 23:18
    Kan tillägga att det ekar i hela trapphuset också...

  • Svar på tråden Grannarna knullar JÄMT!
  • Anonym (galen)

    Kanske det.. men måste man stöna så hela huset hör det för det?

  • Ammi84
    Anonym (*) skrev 2010-08-30 23:18:20 följande:
    Dom kanske försöker bli med barn?
    Men det blir väl inte barn bara för att hon skriker högt?

    Trist för dig TS, men du kanske kan prata med ordförandet i föreningen och be honom/henne prata om detta med paret?
  • BillyX

    Skriv en lapp i porten att "Till er på våning 3: Hellre älska än hata, men måste ni skrika så högt för att höras? Detta är ett flervåningshus med många att ta hänsyn till. Tack!"

    Lite lagom surt sådär :)

  • Anonym (galen)
    Ammi84 skrev 2010-08-30 23:21:11 följande:
    Men det blir väl inte barn bara för att hon skriker högt?

    Trist för dig TS, men du kanske kan prata med ordförandet i föreningen och be honom/henne prata om detta med paret?
    Jag bor i hyreshus.. men man kanske kan prata med hyresvärden? men känns ju lite pinsamt att ringa o klaga för att grannarna knullar. haha
    Men dom stör mig nåt fruktansvärt när dom sätter igång.. och ca 30-40 minuter varje gång. Inte speciellt kul att bli väckt flera ggr av det..
  • Anonym (*)
    Anonym (galen) skrev 2010-08-30 23:19:47 följande:
    Kanske det.. men måste man stöna så hela huset hör det för det?
    En del låter när dom har sex.
  • Anonym

    Kul någon knullar med....
    Nä skämt och sido, hyresvärden? Klaga! Det kan du göra anonymt!

  • Sockerbiten

    har ni ingen störningsjuour?
    ring dom isåfall, det blir väl kul för grannarna när dom ringer på mitt i akten :p haha
    skämt åsido, hoppas du får ordning på problemet så det blir lite tystare, förstår kännslan, att man först bara garvar men att det snart börjar kännas jobbigt som att dom låg mitt framför en liksom, jobbigt.

Svar på tråden Grannarna knullar JÄMT!