• Tezzan84

    Varför!!???

    Idag är det 2 månader sen vår älskade son Frans kom, och vände om..
    Jag fick ha honom i min mage i 38 veckor, sen försvann all glädje och förväntan..
    Dem hittade inget fel på varken mig eller Frans.., utan han dog av PSD.
    Det gör så fruktansvärt ont!!..., ibland är livet bara så orättvist!
    Det som sker i livets gång har en mening sägs det.., just nu har jag väldigt svårt att finna den meningen!
    Varför skulle inte Frans få möta livet och sin mamma o pappa!??...
    VARFÖR!???

  • Svar på tråden Varför!!???
  • blomman08

    jag beklagar sorgen, kan inte förstå för hela min värd hur det är att förlora sitt barn, En stro kram till er :)

  • Tezzan84
    blomman08 skrev 2010-09-09 18:54:07 följande:
    jag beklagar sorgen, kan inte förstå för hela min värd hur det är att förlora sitt barn, En stro kram till er :)
    Tack det värmer.. Kram
  • Millia86

    Beklagar sorgen över att ni inte fick behålla eran Frans,jag förlorade min son i v38 för 8 mån sen,så jag vet vad du går igenom o jag känner igen den smärtan.
    Man vill bara veta VARFÖR?
    Varför fick inte mitt barn chansen i livet?
    Vi fick aldrig nåt svar på varför,PSD säger dom.

    Skickar en massa styrkekramar

  • entill2010

    Vill bara beklaga detta borde inte få hända nånGråter

  • Margit

    Ja livet är fan inte rättvist. Jag förstår precis hur det känns. Vår dotter dog några timmar efter förlossningen, jag önskar att det aldrig hänt varken oss eller någon annan. Ingen borde behöva överleva sitt eget barn. Kram


  • Viljabebis

    Varför!? ja den frågan finns det inget svar på har själv ställt den i fyra månader. Om är ett annat uttryck... Livet är orättvist! efterlängtade barn dör. Vissa som inte borde ha barn får i överflöd. Skickar en stor kram.

  • ie84

    Beklagar så otroligt mycket att er Frans och alla andra som mist barn inte fått komma till vår värld.... det är så fruktansvärt. Vår lilla flicka fick inte heller komma till världen då hon nu är med alla andra änglabarn. Hon dog i min mage.. vår lilla tös! Det är nu lite drygt två månader sedan hon föddes. 

    Det känns så orättvist och fel alltihop!! 
    Varför frågan funderar jag på hela tiden..

    Önskar ingen denna smärta!

    Många styrke kramar till er alla!!
     

  • Tezzan84
    Stark Längtan83 skrev 2010-09-10 13:06:18 följande:
    Stor kram till dig Therese!
    Tack Veronica! Kram
  • Erika f

    Beklagar sorgenså otroligt mycket, jag vet precis vad du går igenom!

    Vi förlorade vår lille Max i PSD i v42 i januari i år. Det är så svårt  att acceptera att de är
    borta när ingenting är fel.

    Många kramar till dig

  • RebeccaR

    Beklagar av hela mitt hjärta att ni ska behöva genomgå denna oändliga sorg! Det finns ingen mening med att färlora sitt barn! Det är helt "enkelt" nåt som händer och som man i resten av sitt liv får lära sig att leva med. Det är nu 3.5 år sedan min son dog och sorgen finns alltid där, men sorgen förändras med tiden och är inte lika total och förlamande. Många kramar!


    *Ängeln Aaron* Lilla Turid och Triton
  • Hamelisa

    Beklagar sorgen. Jag förlorade nyligen min son. Det blev akutsnitt i v 39 och våran pojke levde bara i 18 timmar. Ingen borde behöva gå igenom något så hemskt. Och ja, vad är det för mening??? Den frågan kan man ställa sig oräkniga gånger. Varför fick vi inte behålla våra barn????Livet är grymt iband.

  • magganhm

    Beklagar av hela mitt hjärta att Frans inte fick stanna hos er! Det ÄR orättvist och helt meningslöst.
    Precis som RebeccaR skriver, så finns sorgen alltid där, men den lättar lite med tiden, den ändrar karaktär och man lär sig att leva med den.
    Vi förlorade vår Elias 2006 i PSD i magen.
    Tusen kramar!


    Mod är inte att finna styrkan att gå vidare - utan att gå vidare när man inte finner styrkan
Svar på tråden Varför!!???