• Anonym (JÄVLIGT DUMT!)

    Smärtan var hemsk och det ville aldrig sluta göra ont..

    Det här som jag kommer att berätta nu är jag inte direkt stolt över, det var lika begåvat som att trampa upp sin cykel i raketfart för att sen plötsligt fundera på vad som skulle ske om man stoppade in foten i framhjulet....? Det fick man ju rätt klara beskrivningar om då jag aldrig blött så mycket i hela mitt liv, jag var då runt 7.

    Hur som helst, ibland brukar jag efter att jag rakat mitt underliv även toppa det med att göra rent och slutligen smörja in det med lite tandkräm. Det låter kanske helt sjukt och udda. Men det blir en fantastiskt ren och fräsch känsla.

    Till mitt stora misstag, har en salva hemma som är till för leder och muskelvärk. Den heter Counterpain och den är väll kanske just vad den låter som.. PAIN!! Jag skulle aldrig fått för mig att ens peta på den salvan om det inte vore för att den luktade så underbart gott.. Den luktar jänka tuggummi och jag älskar den doften.. Jag tänkte, wow vad den luktade gott.. Det skulle nog inte skada om jag tog och smorde in mig med den. Sagt och gjort så smorde jag in mig med den och jag luktade underbart gott..

    MEN VAD HÄNDER?? Det börjar "brinna" våldsamt i mitt underliv och hela underlivet krampar som om hela kroppen blivit kapad på mitten.. PANIK.. försöker desperat att tvätta bort salvan igen men det är försent och där står jag och gallskriker.. Eller står och står? Jag sprang runt som en idiot i hela huset och fäktade med armarna av smärta.. Jag har nog aldrig skrikit så mycket av smärta i hela mitt liv!! Det gjorde så fruktansvärt jävla ont att jag trodde jag skulle dö... Jag kan inte förstå hur man kunde bli så korkad? Men tro mig, man lär sig rätt snabbt utav sina misstag..!! Usch fyfan..

    Om ni tex testar att smörja in magen med den där Counterpain salvan så känns det som att ni blivit smalare. Det blir lixom som ett slags "sug" i magen.. Låter helt sjukt men det är lite likt Vix salvan. Om någon testat den någon gång? Luktar både gott och fräscht (vix halstabletter) men den är rätt så aggresiv mot huden..!

    Haha, jag vet inte vad jag ville med denna tråd.? Ville väll mest bara dela med mig av mitt stora misstag.. SÅ TESTA INTE! SkrattandeHAHA

  • Svar på tråden Smärtan var hemsk och det ville aldrig sluta göra ont..
  • pumbis
    Anonym (etä) skrev 2010-09-17 00:41:40 följande:
    kul..
    Haha inte direkt!! Tungan ute
    Om huvudet är dumt så får kroppen lida!
  • Anonym (JÄVLIGT DUMT!)
    Toppen9 skrev 2010-09-17 01:26:56 följande:
    Aj! Hoppas det är bättre nu!
    Haha nej verkligen inte.. Som Pumbis skrev.. Det gjorde jävligt ont!! Men det är bättre nu Skrattande Tack! men förstår inte hur man kan bli så korkad? Haha.. Vet du vilken salva jag menar? Tungan ute
  • Cia o krabaten

    Haha, ursäkta att jag skrattar, men liniment?!
    Jösses, du kunde ju lika gärna tagit tigerbalsam. Usch och fy, förstår att det gjorde ONT!!!
    Isa pullan ordentligt nu  

  • gutegirl

    Hahaha!! Det är lite som när vi hackat en massa chili här hemma. Senare på kvällen var min man nere med fingrarna på mig och aj aj aj......det sved!


    Tomten bjuder alla som vill på risgröt
  • Söta Nasse

    åh, fy fan kan bara föreställa mig hur ont det måste ha gjort.

    Jag har ett starkt liment som även innehåller chilli och fy vad det kan svida bara att ha det på benen.

  • Anonym (JÄVLIGT DUMT!)
    Cia o krabaten skrev 2010-09-17 08:34:19 följande:
    Haha, ursäkta att jag skrattar, men liniment?!
    Jösses, du kunde ju lika gärna tagit tigerbalsam. Usch och fy, förstår att det gjorde ONT!!!
    Isa pullan ordentligt nu  
    Haha, ja det gjorde riktigt jävla ont kan jag säga! Trodde aldrig att det skulle göra så fruktansvärt ont, hela underlivet bra... Tänk dig en smärta i ditt underliv som strålar rätt upp typ igenom hela kroppen.. Visst, jag luktade Jenka. Men vadfan? HAHA... Det var det ju knappast värt..! Ni kanske kan föreställa er när man bara står och skriker och hoppar och slår. Utan att det varken bli bättre/går över/slutar göra ont! Det bara fortsatte och den där smärtan hade jag i över en halvtimme.. Mitt livs värsta minuter!!
  • Anonym (JÄVLIGT DUMT!)
    bra... =brann.. Gick lite fort där kanske! Flört
  • Anonym (JÄVLIGT DUMT!)
    gutegirl skrev 2010-09-17 08:37:04 följande:
    Hahaha!! Det är lite som när vi hackat en massa chili här hemma. Senare på kvällen var min man nere med fingrarna på mig och aj aj aj......det sved!
    Haha HERREGUD STACKARS DIG! Det kan jag verkligen tänka mig att det var!! Skrikandes Jag har aldrig varit med om någonting som varit värre än den smärtan, för de kändes som om jag skulle få brännskador.. De stramade och drog i skinnet och den kändes frätande.. FYFAN vad jag aldrig mer kommer att ta den salvan. HAHA..
  • Anonym (JÄVLIGT DUMT!)
    Söta Nasse skrev 2010-09-17 09:52:52 följande:
    åh, fy fan kan bara föreställa mig hur ont det måste ha gjort.

    Jag har ett starkt liment som även innehåller chilli och fy vad det kan svida bara att ha det på benen.
    Ja ellerhur.. Chili lixom? HAHA.. Ohnej! FörvånadStackars den tjejen som kom i kontakt med det, förstår att det inte kan ha varit någon hitt.. Fruktansvärd smärta... Kanske lika hemskt som min "kära" Counterpain? Usch!
  • Anonym (JÄVLIGT DUMT!)
    Söta Nasse skrev 2010-09-17 09:52:52 följande:
    åh, fy fan kan bara föreställa mig hur ont det måste ha gjort.

    Jag har ett starkt liment som även innehåller chilli och fy vad det kan svida bara att ha det på benen.
    Vad heter ditt liniment? Varför har man det på benen? Eller ja dum fråga, varför har man det i skrevet? På den frågan kan jag ju bara säga.. VET INTE.. För det är ju en jävligt dum grejj.. MEN. Den där salvan du sa, är det någon för leder och muskelvärk eller vilka funktioner uppfyller den?
  • Anonym

    Försök inte med tigerbalsam heller. Samma effekt..  Har counterpain hemma med, för sambons pajade armbågar.. Gör ont mellan fingrana är jag hjälpt honom smörja in.. 

  • Söta Nasse

    jag har den för att jag har problem med lederna. hoppas att den ska dämpa svullnaden och hjälpa kroppen att bli bra. Den heter percutan och chillin aktiveras när man rör på sig och blir varm i kroppen så då bränns det en del.

    Har bara testat den 2ggr än så länge. Blev till att skaffa engångshandskar innan jag fortsatte med den, då den var omöjlig att tvätta bort och jag oroade mig för att man skulle råka klia sig i ögonen eller att det skulle smeta av sig vid sex.

  • Anonym (K)

    Det är ju inte helt ovanligt inom BDSM-kretsar att leka med tigerbalsam där nere för att irritera och hetsa. Hardcore ska visst vara färsk ingefära.

  • Anonym (K)

    Det är ju inte helt ovanligt inom BDSM-kretsar att leka med tigerbalsam där nere för att irritera och hetsa. Hardcore ska visst vara färsk ingefära.

Svar på tråden Smärtan var hemsk och det ville aldrig sluta göra ont..