• Anonym (mes)

    Köpa gynekologstol?

    Ja, alltså, jag känner mig aningen utanför normen så det är liksom inget man tar upp vid fikabordet på jobbet eller ens bland kompisarna men jag fantiserar oerhört mycket om att bli tillfredsställd i en gynstol. Helst också fastspänd så att jag inte "kommer undan" njutningen. Så därför undrar jag om någon vet vart man kan köpa en sådan? Blocket och sånt går bort då jag inte för mitt liv skulle våga ta kontakt med en privatperson om detta. Jag har hittat ett ställe på nätet som säljer men den ser ganska "skranglig" ut och jag vill ju helst undvika att braka ihop mitt i det roliga. Knalla in i en affär känns inte heller direkt som ett alternativ, jag skulle skämmas ihjäl helt enkelt. Möjligen skulle en kompis utan skrupler kunna ställa upp och besöka en butik för ändamålet om jag tjatade tillräckligt. Så, finns här någon som vet någon sida på nätet som jag inte lyckats hitta?

  • Svar på tråden Köpa gynekologstol?
  • de Robespierre
    Anonym (mes) skrev 2010-09-23 21:18:34 följande:
    Ja, det var just den jag hade hittat. Ser inte så bekväm ut och ingenstans att vila armarna. Jag är inte så liten heller
    Bara en nyfiekn fråga. Vad skall du göra av den då tjocka släkten kommer på oannonserat besök? Jag menar, den är ju ganska skrymmande och inget man har framme direkt. Inte heller vidare bekväm att sitta i.
  • Anonym (mes)
    de Robespierre skrev 2010-09-23 21:32:20 följande:
    Bara en nyfiekn fråga. Vad skall du göra av den då tjocka släkten kommer på oannonserat besök? Jag menar, den är ju ganska skrymmande och inget man har framme direkt. Inte heller vidare bekväm att sitta i.
    Jodå, den är ju opfällbar och endast 16 cm tjock då så den går ju lätt in i en garderob
  • Anonym (lis)

    Det här är inget direkt svar på din fråga men det lär finnas sådana mycket fina stolar från typ 1800-talet byggda för sex på sexmuséet i Amsterdam (eller Köpenhamn?). Kan ju vara kul att se och inspireras av. Lycka till!

  • honkie

    fyfan va fräckt! tycker du ska göra slag i saken ts... jag hade älskat att komma hem till ett ons och hon drar ut en jävla gynekologstol. hade fan kunnat leka i flera timmar! kör hårt!

  • Anonym (mes)
    honkie skrev 2010-09-24 15:45:50 följande:
    fyfan va fräckt! tycker du ska göra slag i saken ts... jag hade älskat att komma hem till ett ons och hon drar ut en jävla gynekologstol. hade fan kunnat leka i flera timmar! kör hårt!
    Ja, det är ju liksom precis det som var tanken med stolen Fantasierna kring det är i nuläget enormt upphetsande men jag börjar undra om jag inte ska låta det vara just det - en fantasi. Synd att förstöra fantasin, verkligheten brukar ju sällan överträffa fantasin. Dyrt är det också...
  • Anonym
    Anonym (lis) skrev 2010-09-24 15:21:04 följande:
    Det här är inget direkt svar på din fråga men det lär finnas sådana mycket fina stolar från typ 1800-talet byggda för sex på sexmuséet i Amsterdam (eller Köpenhamn?). Kan ju vara kul att se och inspireras av. Lycka till!
    Har inte museet i Köpenhamn slagit igen? Kanske dom säljer ut? Annars försök hos en byggåtervinningsfirma, vilka ibland tar hand om inredning från rivna sjukhus. 
  • Anonym (mes)
    Anonym skrev 2010-09-24 20:21:12 följande:
    Har inte museet i Köpenhamn slagit igen? Kanske dom säljer ut? Annars försök hos en byggåtervinningsfirma, vilka ibland tar hand om inredning från rivna sjukhus. 
    Jo, men det finns inte på kartan att jag skulle kontakta någon och be att få köpa en begagnad gynstol. Det skulle liksom inte vara någon tvekan om vad jag skulle ha den till och någon mer genant kan jag inte tänka mig.
  • Anonym

    du kan ju säga att du jobbar som scenograf och ska ha den till rekvesita till en pjäs eller film? det är väl inte helt otroligt?

Svar på tråden Köpa gynekologstol?