• Ziitoo

    Har HM, Lindex och KappAhl kläder för barn som behöver mindre än storlek 50?

    Födde i tisdags en liten dotter på 2630g och 48cm lång. Storlek 50 simmar hon i då hon är så liten. Tänkte på om storlek 44 finns på ovannämnda butiker?


    ♥ Isabell 090304 och Felize 100921 ♥
  • Svar på tråden Har HM, Lindex och KappAhl kläder för barn som behöver mindre än storlek 50?
  • JennieMCB

    Våren 2009 hade lindex i alla fall bodys i storlek 44 och hm hade lite kläder men personalen sa då att de inte tar in så mycket samt att alla butiker inte hade. Lycka till i jakten!

  • Kazeer

    Vi har köpt kläder i storlek 44 på KappAhl till våra barn men det kanske var tur att vi råkade hitta det.


    Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and just be my friend.
  • ÄlskarMina

    hm och åhlens har i 44 och 46. Där panikköpte jag kläder när jag fick min dotter på 2,6kg och 49cm i fullgången tid. Kappahl tror jag faktiskt numera har lite mini-kläder också..Men köp inte alltför mkt kläder rekommenderar jag. Hon kommer kunna ha strl 50 om bara någon/några veckor om hon går upp i vikt som hon "ska". (Min flicka vägde som 1månad gammal 3,6kg och var 53cm)

    Grattis till lillflickan! Baby 


    ·¨`*·.¸¸.*Nova -04, Lillebror BF 7/12-10*.¸¸.·*¨`· langtanefterpyret.blogspot.com
  • Katarina76

    Barnens hus hos oss har ett märke som heter Fixoni/Little Bee. Lindex, Kappahl och Åhlens har några få plagg o stl 44, men inte alltid i butiken.

  • Underbara ungar

    Vissa Lindex butiker har stl 44 i sitt sortiment, men sen är det klent i de andra kjedjorna...


    Axel o5o92o * Enya o7o824 * Isaac o91211
  • Hoppetossan 79

    Hm vet jag har har haft innan men inga större mängder och oftast extremt neutrala (vitt och beige). Å andra sidan behöver du nog inte köpa så mycket för hon lär snart kunna ha stl 50.

  • c00kie
    c00kie skrev 2010-09-24 18:45:49 följande:
    Va på h
    Var på H&M och hittade ganska mycket saker i strl 44 häromdagen, skulle det stå...
Svar på tråden Har HM, Lindex och KappAhl kläder för barn som behöver mindre än storlek 50?