• vampyria2

    Tråden för oss som vill veta om våra barn har WT namn :D

    Ja så mycket snack om WT namn här på FL och klart man vill veta om man har WT barn eller inte
    Så jag tänkte att vi behöver en tråd där vi kan fråga och få svar på om våra barn är WT eller inte {#emotions_dlg.djavulsk} 

    Min barn heter:
    Amanda
    Ann-josefin
    Moa
    och Loke

    skriv gärna vad ni tycker om mina barn namn och fråga gärna om era barns namn  

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-04 08:30
    Oj mitten tjejen heter Anna.josefin och inget annat
    Sen är tråden startad med en uns av ironi om inte alla förstod det

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-04 23:22
    Haha jag kan visst inte stava till dotterns namn alls i dag Anna-josefin heter hon ju

    Sen tänk på att svara på andras namn om du själv vill ha svar, blir lite mer liv i träden än om det bara är några få som ska sitta och svara

    sen så kan jag kanske förklara i TS att WT= white trash, såg att några hade frågat efter det

  • Svar på tråden Tråden för oss som vill veta om våra barn har WT namn :D
  • Shaun the sheep

    Jag tycker det var fina namn TS! :D

    Mina kids heter Vilmer och Ella, jag har fått höra i en annan tråd att det inte är WT, vilket iofs inte hade hade förstört min dag direkt, men ändå.


    Vilmer ♥070529♥ Ella ♥090506♥
  • annlu748

    Väldigt långt ifrån WT om du syftar till liknelserna som görs här på fl. 

    Det verkar ju som skapade denna tråd med glimten i ögat och det gillar jag. Men annars så gillar jag inte att man måste kategorisera allt. Finns säkert många som har sk WT-namn som i själva verket inte alls är det (detta förstå jag givetvis att du också vet hahaha men jag kände bara för att skriva det iaf...om någon som läser inte tänker på hahahhaa)

    Vad gällande dina barns namn tycker jag att de är en härlig blandning av alla de slag. Föll pladask för Ann-josefin gillar lite udda dubbelnamn.

    Får jag fråga hur du/ni kom fram till just Ann-josefin. 

  • vampyria2
    Shaun the sheep skrev 2010-10-04 08:21:13 följande:
    Jag tycker det var fina namn TS! :D

    Mina kids heter Vilmer och Ella, jag har fått höra i en annan tråd att det inte är WT, vilket iofs inte hade hade förstört min dag direkt, men ändå.
    Underbara namn tycker jag att du har på dina små
    annlu748 skrev 2010-10-04 08:23:06 följande:
    Väldigt långt ifrån WT om du syftar till liknelserna som görs här på fl. 

    Det verkar ju som skapade denna tråd med glimten i ögat och det gillar jag. Men annars så gillar jag inte att man måste kategorisera allt. Finns säkert många som har sk WT-namn som i själva verket inte alls är det (detta förstå jag givetvis att du också vet hahaha men jag kände bara för att skriva det iaf...om någon som läser inte tänker på hahahhaa)

    Vad gällande dina barns namn tycker jag att de är en härlig blandning av alla de slag. Föll pladask för Ann-josefin gillar lite udda dubbelnamn.

    Får jag fråga hur du/ni kom fram till just Ann-josefin. 
    Ja absolut med glimten i ögat, tror inte på att barn ens kan bli WT om jag ska vara ärlig
    Det namnet kom till pga att när hon låg i magen så skulle hon heta Josefin om det blev en tjej, sen kom hon ut och var en liten Anna men jag ville inte släppa Josefin så vi slog ihop dem  Jag trodde ärligt att det var ett vanligt dubbel namn ända tills för nått år sedan då jag upptäckte att det bara är min dotter och en till som heter så Förvånad
    puss skrev 2010-10-04 08:23:33 följande:
    loke är väl på gränsen.
    Haha jaa var väl det jag misstänkte, han ser lite WT ut dessutom
     
  • dicny

    Amanda har jag alltid tyckt är så fint! Moa hette en tjej på mitt dagis som alltid gick och drog alla andra tjejer i håret så jag förknippar det med henne. Men det är väl inget WT-namn. Eller vad vet jag? Jag vet inte ens vad det är för nåt...

    Vet att det bara gällde ens barn enligt TS, men jag slänger med mitt eget också. Bara för att...

    Jag heter Cindy och min dotter heter Diana. Sen har hon en änglabror som heter Jacob. Vad tror ni, kvalar jag och barnen in på WT-listan? Flört

  • vampyria2
    dicny skrev 2010-10-04 08:31:43 följande:
    Amanda har jag alltid tyckt är så fint! Moa hette en tjej på mitt dagis som alltid gick och drog alla andra tjejer i håret så jag förknippar det med henne. Men det är väl inget WT-namn. Eller vad vet jag? Jag vet inte ens vad det är för nåt...

    Vet att det bara gällde ens barn enligt TS, men jag slänger med mitt eget också. Bara för att...

    Jag heter Cindy och min dotter heter Diana. Sen har hon en änglabror som heter Jacob. Vad tror ni, kvalar jag och barnen in på WT-listan? Flört
    Nej nej det var just det jag ville med tråden at alla kunde slänga in sina namn och få dem dömda {#emotions_dlg.djavulsk}
    Gillar Diana och Jacob massor och kan inte förstå om nån skulle tycka att de var  WT namn faktiskt
     
  • vampyria2
    dicny skrev 2010-10-04 08:31:43 följande:
    Amanda har jag alltid tyckt är så fint! Moa hette en tjej på mitt dagis som alltid gick och drog alla andra tjejer i håret så jag förknippar det med henne. Men det är väl inget WT-namn. Eller vad vet jag? Jag vet inte ens vad det är för nåt...

    Vet att det bara gällde ens barn enligt TS, men jag slänger med mitt eget också. Bara för att...

    Jag heter Cindy och min dotter heter Diana. Sen har hon en änglabror som heter Jacob. Vad tror ni, kvalar jag och barnen in på WT-listan? Flört
    Ahh nu såg jag vad du menade, du tog med ditt namn också hmm ibland är jag inte snabb CoolCindy är väl ett gräns fall kan jag tänka mig, tänker bara på barbies "kompis"...nu tror ju inte jag på WT namn man ändå {#emotions_dlg.djavulsk}
  • dicny
    vampyria2 skrev 2010-10-04 08:39:23 följande:
    Ahh nu såg jag vad du menade, du tog med ditt namn också hmm ibland är jag inte snabb CoolCindy är väl ett gräns fall kan jag tänka mig, tänker bara på barbies "kompis"...nu tror ju inte jag på WT namn man ändå {#emotions_dlg.djavulsk}
    Jo jag har förstått det, det är därför jag brukar kalla mig för Budgetbarbie. Jag har liksom insett mitt eget värde och försöker inte låtsas vara någon jag inte är. Flört
Svar på tråden Tråden för oss som vill veta om våra barn har WT namn :D