• Kajsa34

    BF juni 2011 - Ale, Kungälv med omnejd

    Jag plussade för någon vecka sedan om och FL uträknare stämmer så beräknas BF bli den 23 juni 2011.

    Jag har en liten pojk som är 8 månader nu så det kommer bli ganska så tätt mellan barnen...

    Jag bor i Ale kommun..någon som bor i närheten som vill följas åt??

    god natt!

  • Svar på tråden BF juni 2011 - Ale, Kungälv med omnejd
  • MariaSand

    Hej!
    Jag och min sambo väntar vårat första barn, är iof beräknade till början av juli månad men man vet ju aldrig =)
    Vi bor i Kungälv, sådet är ju ganska nära =)

  • Emmis Nol

    Ska på ultraljud i januari så då vet jag mer. Men enligt mina egna beräkningar så borde BF vara 15 juni.  Väldigt spännande. Det är ju trots allt första barnet och allt. Bor i Nol.

  • filippa90

    jag väntar ettan :D bf 13 juni.. ul på fredag bor i hisings backa

  • L i l l a M y
    L i l l a M y skrev 2011-01-08 04:52:25 följande:
    God Morgon!

    Väntar 5:e barnet
    Hej !

    Hmm all text kom ju inte med

    Bor i Kungälv och väntar 5:e barnet 4 Juni
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Äntligen är vi Gravida ♥¸.?°´¯) ♥
  • Cwister

    Hej. Vi letar boende i Ale, känner ingen där sedan innan. Har en pojk på 10 mån. Dock inga plus än, men man kanske kan få haka på tråden ändå?

  • Miss autumn

    ser att tråden inte är så aktiv, men tänkte jag kan skriva en rad iallafall :) Är intresserad av att träffas fika eller "mamma grupp" har bf i slutet av juni.


    (¯`°?.¸ ♥ Väntar vårt ♥ 27/6 ♥ ¸.?°´¯)
  • Kajsa34

    Hej

    jag startade tråden för en evighet sedan..ser att några har nappat...vore kul om vi kunde få liv i tråden och kanske träffas så småningom..

    Min lille pojke är här nu iallafall. Föddes på Näl den 17 juni. Så nu är man tvåbarnsmor..funkar ganska bra ändå...även om storebror fortfarande är ganska liten...

    Hur går det för er andra..var bor ni någonstans,,?

    Jag bor i Alafors.

    Hoppas vi hörs igen..

  • lillaMallan857
    Kajsa34 skrev 2011-07-20 12:09:00 följande:
    Hej

    jag startade tråden för en evighet sedan..ser att några har nappat...vore kul om vi kunde få liv i tråden och kanske träffas så småningom..

    Min lille pojke är här nu iallafall. Föddes på Näl den 17 juni. Så nu är man tvåbarnsmor..funkar ganska bra ändå...även om storebror fortfarande är ganska liten...

    Hur går det för er andra..var bor ni någonstans,,?

    Jag bor i Alafors.

    Hoppas vi hörs igen..
    Vi fick då en liten tös den 11 maj, har en pojke sedan innan, född i februari 2008. Hur gammal är din första?

    Vi bor i Nödinge! Hade varit jätteroligt att ses och fika!
    Mamma till Wilmer - 080214 - och Matilda - 110511 - babywilmer.blogg.se
Svar på tråden BF juni 2011 - Ale, Kungälv med omnejd