• Ntme

    julklapp till min make

    jag har verkligen inte nån aning om vad jag ska köpa i julklapp till honom iår. Förra året fick han ett silversmycke där mitt och barnens namn står...Lite tips tack?

  • Svar på tråden julklapp till min make
  • Halkatla

    Ålder? Intressen?

    Bara det faktum att han är man säger inte så mycket om vad som skulle vara lämpligt.


    Svenskarna gör av med pengar de inte har, på saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte tycker om. (Babben Larsson)
  • latmasken

    Böcker, filmer, fickplunta, mobiltelefon, MP3-spelare, parfym, resa, konsert, teater, cykel, gps, smycke, väska, kamera, snygga vantar. Tänk efter om han har sagt någon gång "en sån där skulle jag vilja ha".

  • Ntme

    han är 31 och gillar sitt jobb som sjuksköterska, han gillar wiskey (men har en del flaskor redan)
    Han är allergisk mot guld när de gäller smycken. Han har itne nämnt "en sån skulle jag vilja ha"¨
    Det är därför de är så svårt.-

  • Kultist

    Leta runt lite om du kan hitta något riktigt fint och personligt och lite lyxigare whiskeyglas kanske? Annars borde det väl gå att boka in en whiskeyprovning och fixa ett presentkort? Det är bara att googla på "whiskeyprovning" och staden ni bor i.

    Sedan tror jag att de flesta män uppskattar praktiska gåvor också, som något lite finare rakbalsam eller liknande.

  • Ntme

    Han fick en elektrisk vinkelslip då han berättade att han vill slipa trappan

Svar på tråden julklapp till min make