• HemmaHosSofi

    Shopoholics Adventskalendrar på nätet part ...5?

    mini2007 skrev 2010-12-05 09:51:08 följande:
    5december:barnparadiset-gunghästblå elefant- bakform rosa hjärtan 50 %boinkstore- 40 % på barnalfapet, Ååh jag vill ha, men 79 kr i frakt??? Eeeh neij, hoppar det...cbkids- 35 % gangstar tröjorguppi- Björn Borg underkläder 99 krKameleont- klänning med katt 200 krkullerbyttan- jeansklänning Name It 50 %Lekmer- Pippi hoppetossaLingon&Blåbär- skjorta jupiter 45 %LittleBloom- gosedjuret VarelseMalmö outdoor- underställ, Dam Och BarnPirumparum- Rockefella longjohnsTuffa Tilda- 30 % på Geggamojjas bodys och ZippersVeras Hus- nedsatta bodies och en byxaGer mig inte på att fylla på i listan, brukar bli så fel då, överlåter åt nästa...



    Jag kan slänga in det nu innan jag måste åka. Toppen att du listat det så!
    Joline 080219 (ägg) ♥ Love 100214 (mjölk, soja & stenfrukt) hemmahossofi.blogspot.com/
  • HemmaHosSofi

    5 December - 19 dagar kvar


    Uppdaterar: Barnparadiset, Blå Elefant, Boinkstore, Cbkids, Guppi, Kameleontdesign, Kullerbyttabarnkläder, Lekmer, Lingon&Blåbär, LittleBloom, Malmooutdoor, Tuffatilda, Pirumparum, Houseoflola


    www.addnature.com frakfritt Houdini W's Motion Pant
    www.ajabajakids.com 39 kr frakt Vingino
    www.annacill.se  29 kr frakt 30% på randigt ifrån Molo Fraktfritt till 6/12
    www.babyshop.se  kl 20 20% på alla bodys
    www.barnlyan.se  48 kr frakt 30-50% på Hollys
    www.barnparadiset.se  kl09 Gunghäst
    www.blaelefant.se kl09, 59 kr frakt bakform rosa hjärtan 50 %
    www.blingo.se
    www.boinkstore.se  79 kr frakt 40 % på barnalfapet, Ååh jag vill ha, men 79 kr i frakt??? Eeeh neij, hoppar det...
    www.busochrackartyg.com  kl 20 35% rabatt på utvalda MOLO tröjor (rabatten är redan avdragen)
    www.cbkids.se kl 7-10, 36 kr frakt 35 % gangstar tröjor
    www.ecoloco.se 24% på allt fram till jul
    www.eleraff.se 29 kr frakt
    www.familjetorget.se Tommee Tippee Sangenic Blöjhink Hygiene Plus
    www.guppi.se  kl 09, 39 kr frakt Björn Borg underkläder 99 kr
    www.hjartatmitt.se 29 kr frakt 30% Brights & Stripes (4-5dec)
    www.houseoflola.se 49 kr frakt Cosy Sweat
    www.kameleontdesign.se  kl 08, frakt beror på köp klänning med katt 200 kr
    www.kullerbyttanbarnklader.jetshop.se/ kl 10, 29 kr frakt jeansklänning Name It 50 %
    www.lekmer.se 49 kr frakt Pippi hoppetossa
    www.lingonochblabar.se 49 kr frakt skjorta jupiter 45 %
    www.litencorrelin.se 29 kr frakt
    www.litenpalandet.se  kl 19-22, 35 kr frakt 40 % på alla heldräkter
    www.littlebloom.se 39 kr frakt gosedjuret Varelse
    www.luckylittleme.se 29 kr frakt 3-5 dec 25% på nästan alla kläder
    www.lykkeliam.se kl 00, 29 kr frakt Jeans kjol från Cupcake
    www.malmooutdoor.se 29 kr frakt underställ, Dam Och Barn
    www.mammashop.se  39 kr frakt 24 produkter, 24 dagar 24 % rabatt
    www.melike.se frakt enligt postens tabell 50% på IdaT
    www.missay.se 29 kr frakt
    www.mylittlestar.se  kl 21, fraktfritt Litet eller stort täcke/överkast från Polkadot 150,-
    www.siggeojuno.se kl 21, 29 kr frakt 30% På Moonkids
    shop.pirumparum.nu 29 kr frakt Rockefella longjohns
    www.smallkids.se 24 kr frakt 40% på regnset från Me Too, samt Mini a ture vinterjacka Conrad
    www.smatting.se Fraktfritt 35% rabatt vid köp av byxa och tröja/body (se utvalda produkter)
    www.smavi.se/shop  kl 00, fraktfritt regn och överdragskläder till 40% rabatt
    www.tuffatilda.se kl 22.00, 29 kr frakt 30 % på Geggamojjas bodys och Zippers
    www.varanara.se 19 kr frakt 200 kr rabatt på alla Easycare
    shop.verashus.se 39 kr frakt
    www.wiell.com/shop frakt enligt postens tabell men + expeditionskostnader Mini Safari
    www.zillstar.se 39 kr frakt Fleece från Molo 40%


    Veckorebjudanden:


    www.barnvanligt.nu Djurpussel, 2D 55,-
    www.busfrot.se fraktfritt Uppdaterar på Facebook
    www.funkybaby.se fraktfritt Första advent 20% rabatt Gäller 27-28/11, Andra advent 30% rabatt 29/11-5/12, Tredje advent 40% rabatt 6/12-12/12
    och Fjärde advent 50% 13/12-19/12 (Ange koden jul i kassan så räknas rabatten från automatiskt beroende på vilken datum det är (Gäller även på rean)


    Joline 080219 (ägg) ♥ Love 100214 (mjölk, soja & stenfrukt) hemmahossofi.blogspot.com/
  • HemmaHosSofi
    Busbellan skrev 2010-12-05 11:17:46 följande:
    Lite snabb hjälp tack
    Nån som haft MAT:s överdragsbyxor?
    Funderar på om 110 kan funka till dottern till våren, hon är ca 100 cm lång nu
    Vi har "täckbyxorna" vet inte om det är till någon hjälp? Stl 98 sitter iaf helt okej med växmån till min dotter på 91cm.

    ÖNadja; Toppen, hoppas den går hem här också Theina; Hellre förstort är förlitet iaf. Valde mellan 98 och 104. Tur att båda fanns!!

    snoozen; Ja, den var svår att motstå
    Joline 080219 (ägg) ♥ Love 100214 (mjölk, soja & stenfrukt) hemmahossofi.blogspot.com/
  • HemmaHosSofi
    Busbellan skrev 2010-12-05 12:51:53 följande:
    Tack för ditt svar
    Tänkte inte ens på att vi faktiskt  också har ett par täckbyxor här hemma så de vet jag ju hur de är i storlek ungefär, borde ju vara ungefär det samma med de tunna
    Ja, jag tycker det. Dom är ju iaf inte små i stl, så då borde väl nte överdragsbyxorna vara det heller?
    Jag har blivit helt kär i deras ytterplagg, såå fina HjärtaStormis; Hur är overallen? Är den varm och gossig? Håller vätan borta ect?
    Joline 080219 (ägg) ♥ Love 100214 (mjölk, soja & stenfrukt) hemmahossofi.blogspot.com/
  • HemmaHosSofi
    Stormis skrev 2010-12-05 14:42:18 följande:

    Vineroverallen? Mjuk  och smidig, känns tjockare än Molos, men eftersom båda är funktions så är de säkert jämnvarma (jag har dock lyxigare Wanni, vet inte om Camilon är hela likadan). Jätteenkel att ta på med glansigt tyg i både ärmar och ben, men fleece runt kroppen. Min dotter är en försiktig sådan så hon har inte helt satt den på prov, men den är ju vattentålig till 10.000 så den ska ju vara vattentät och jag har inte märkt att den inte ska vara det. Jag är toppennöjd med den. Snygg och enkel design samtidigt som att den är jättelätt att ta på.
    Det var typ det där jag egentligen inte ville höra Flört Skrattande Måste ha en till overall, till lillbror som växer som ogräs, och jag har varit helt inställd på en till Hummel men nej.. nu får jag nog se mig om efter en MAT istället.
    Joline 080219 (ägg) ♥ Love 100214 (mjölk, soja & stenfrukt) hemmahossofi.blogspot.com/
  • HemmaHosSofi
    fru jönsson skrev 2010-12-05 15:23:33 följande:
    www.barnlyan.se har nu ändrat till 24:- i frakt eller fraktfritt vid beställning över 699:-

    Deras tidigare 48:- det tycker jag är i saftigaste laget  så jag mailade henne och fick svar snabbt idag om att det tog till sig kritiken och har nu ändrat till 24kr fram till 23 december :) Mycket trevlig tjej som hette Hanna. Jag la en beställning på lite fina Hollysgrejer till lillan Skrattande
    Joline 080219 (ägg) ♥ Love 100214 (mjölk, soja & stenfrukt) hemmahossofi.blogspot.com/
  • HemmaHosSofi
    Tjollabolla skrev 2010-12-05 14:16:43 följande:
    Frågar här med; nån som har tips på nån vinterjacka åt en 10 månaders?
    Vilken stl har hon? Ligger en söt på fb
    Joline 080219 (ägg) ♥ Love 100214 (mjölk, soja & stenfrukt) hemmahossofi.blogspot.com/
  • HemmaHosSofi

    6 December - 18 dagar kvar
    (Gårdagens kompletta lista är inlägg #927)


    Uppdaterar: Strössel, LPL, Babyshop, BoR


    Lagt till Strössel barnkläder samt Oiidesign som dessutom har fraktfritt inom sverige.

    www.addnature.com frakfritt
    www.ajabajakids.com 39 kr frakt
    www.annacill.se Fraktfritt till 6/12
    www.babyshop.se  kl 20 20% på alla byxor
    www.barnlyan.se  48 kr frakt
    www.barnparadiset.se  kl09
    www.blaelefant.se kl09, 59 kr frakt
    www.blingo.se
    www.boinkstore.se  79 kr frakt
    www.busochrackartyg.com  kl 20 35% rabatt på alla bodysuits från MOLO.(rabatten är redan avdragen)
    www.cbkids.se kl 7-10, 36 kr frakt
    www.ecoloco.se 24% på allt fram till jul
    www.eleraff.se 29 kr frakt.
    www.familjetorget.se 
    www.guppi.se  kl 09, 39 kr frakt
    www.hjartatmitt.se 29 kr frakt
    www.houseoflola.se 49 kr frakt
    www.kameleontdesign.se  kl 08, frakt beror på köp
    www.kullerbyttanbarnklader.jetshop.se/ kl 10, 29 kr frakt
    www.lekmer.se 49 kr frakt
    www.lingonochblabar.se 49 kr frakt
    www.litencorrelin.se 29 kr fraktr
    www.litenpalandet.se  kl 19-22, 35 kr frakt Blandade produkter Duns, ESL, Hummel
    www.littlebloom.se 39 kr frakt
    www.luckylittleme.se 29 kr frakt
    www.lykkeliam.se kl 00, 29 kr frakt
    www.malmooutdoor.se 29 kr frakt
    www.mammashop.se  39 kr frakt 24 produkter, 24 dagar 24 % rabatt
    www.melike.se frakt enligt postens tabell
    www.mylittlestar.se  kl 21, fraktfritt
    www.oiidesign.se Fraktfritt Organic Kimono Jumpsuit 169,-
    www.siggeojuno.se kl 21, 29 kr frakt
    shop.pirumparum.nu 29 kr frakt
    www.smallkids.se 24 kr frakt
    www.smatting.se Fraktfritt
    www.smavi.se/shop  kl 00, fraktfritt
    www.strossel.nu 25% på alla huvjackor & byxor från Hello Kitty & Chuggington 5-7dec
    www.tuffatilda.se kl 22.00, 29 kr frakt
    www.varanara.se 19 kr frakt
    shop.verashus.se 39 kr frakt
    www.wiell.com/shop frakt enligt postens tabell men + expeditionskostnader
    www.zillstar.se 39 kr frakt


    Veckorebjudanden:


    www.barnvanligt.nu Djurpussel, 2D 55,-
    www.busfrot.se fraktfritt Uppdaterar på Facebook
    www.funkybaby.se fraktfritt Första advent 20% rabatt Gäller 27-28/11, Andra advent 30% rabatt 29/11-5/12, Tredje advent 40% rabatt 6/12-12/12
    och Fjärde advent 50% 13/12-19/12 (Ange koden jul i kassan så räknas rabatten från automatiskt beroende på vilken datum det är (Gäller även på rean)


    Joline 080219 (ägg) ♥ Love 100214 (mjölk, soja & stenfrukt) hemmahossofi.blogspot.com/
Svar på tråden Shopoholics Adventskalendrar på nätet part ...5?