• Anonym (Bulan i byxan)

    Fantiserar om bulan i byxan

    Brukar ni försöka bedöma storleken på killars kön utifrån hur stor bula de har i byxan?

    Jag kan komma på mig med att ibland titta och tänka att oj vilken bula, han måste ha en riktigt stor sak. Eller oj där syns det ingenting, undrar om han har micropenis.. Snygga killar med stor bula tittar jag nog lite extra på hihi

  • Svar på tråden Fantiserar om bulan i byxan
  • pumbis
    HAHA.. Jadu? Tycker det finns lite viktigare saker hos en kille än hans bula i byxan! ;) Men man är ju som sagt olika... Hehe...
  • Anonym

    Brukar inte fantisera om det, men visst har det hänt att man noterat att en man ser väldigt stor ut i just det området haha

  • Anonym (Visst)

    Klart att det händer att man kollar ner på bulan ibland och är det en riktigt stor bula tittar man ju en gång extra :)

  • Anonym (nope)

    Nej, jag har nog nästan aldrig kollat in skrevet på ngn kille.

  • Anonym

    Klart jag gör. Och jag har kommit på mig själv med att bli konstigt attraherad av män som ser ut att ha nåt stort därnere - män som jag har varit helt ointresserad av tidigare. Det är lite olustigt nästan.

  • pontus1
    Anonym skrev 2010-12-11 17:18:41 följande:
    Klart jag gör. Och jag har kommit på mig själv med att bli konstigt attraherad av män som ser ut att ha nåt stort därnere - män som jag har varit helt ointresserad av tidigare. Det är lite olustigt nästan.

    Anonym (Bulan i byxan) skrev 2010-12-11 16:04:22 följande:
    Brukar ni försöka bedöma storleken på killars kön utifrån hur stor bula de har i byxan?

    Jag kan komma på mig med att ibland titta och tänka att oj vilken bula, han måste ha en riktigt stor sak. Eller oj där syns det ingenting, undrar om han har micropenis.. Snygga killar med stor bula tittar jag nog lite extra på hihi
    mig gör det lite kåt när nån kollar 
  • Anonym (Anna)

    Jag tittar också när jag inte har något bättre för mig, på typ bussar, tåg och andra ställen där man mest bara väntar. En del män har ju väldig trånga byxor i just en regionen, ser nästan ut att göra ont.

  • pontus1
    Anonym (Anna) skrev 2012-08-15 15:05:11 följande:
    Jag tittar också när jag inte har något bättre för mig, på typ bussar, tåg och andra ställen där man mest bara väntar. En del män har ju väldig trånga byxor i just en regionen, ser nästan ut att göra ont.

    när jag åker spårvagn i rusningen och måste st  så kollar jag om nån tittar
  • Anonym (Anna)
    pontus1 skrev 2012-08-15 15:07:26 följande:

    när jag åker spårvagn i rusningen och måste st  så kollar jag om nån tittar
    Är det många som tittar eller är vi i minioritet?
  • Anonym (spanaren)

    Jag brukar spana lite på tjejer i tajta brallor och drömma lite om vad som finns innanför. Kör själv inte med så supertajta byxor men vänder inte bort skrevet om jag märker att någon tittar. skulle jag råka få resning när jag är ute så försöker jag lägga den så det syns lite extra så klart

Svar på tråden Fantiserar om bulan i byxan