• AC DC

    Ni som ++ efter IVF vad har ni för symtom?? Tryck i underlivet??

    Ni som gjort ivf el plussat vad har ni haft för symtom de första veckorna?

    Jag känner ingenting förutom ett tryck i underlivet av & till & funderar på om det kan vara ett tecken på att man har något på gång där inne?? Jag har gjort en Ivf & har TD på lördag men det suger & jag vill tjuvtesta men vågar inte läsa av testet så försöker stå ut till TD, är otroligt rädd för ----- igen

  • Svar på tråden Ni som ++ efter IVF vad har ni för symtom?? Tryck i underlivet??
  • Hanna 77

    Jag är gravid med mitt andra IVF-barn och har dessutom gjort IVF:er som misslyckats. Jag har inte känt något alls innan utan tiden fram till TD har varit lång och oviss utan att få någon föraning. Det som kanske har varit skillnad mellan de fånet jag plussat och inte är att när det har varit negativt så har jag haft mina vanliga PMS-symptom innan. Men jag har inte känt att jag he varit gravid på något sätt.

    Hoppas det går bra! Lycka till!

  • gryn

    hej när jag + så hade jag jätte mycket molande värk samt ömma bröst har fortförande molande värk men inte lika ofta

  • Gizzmo73

    lyckades bli gravid på 7:e insättningen (4 IVF och 3 FET) och kände ingen nytt denna gång mot de andra . Det enda som var annorlunda var att jag inte fick migrän denna gång vilket jag fått ca 2-3 dagar innan mens varje gång innan. (och alltid får normalt oxå) Så det där med symptom är jättesvårt att gå efter.
    Förstår din rädsla inför att testa, så länge man inte blöder och inte har fått ett minus så kan man fortfarande hoppas... Usch, "ruvardagarna" är hemska.

    Håller tummarna jättemycket för att ni får ett fint pluss på lördag!!!!

Svar på tråden Ni som ++ efter IVF vad har ni för symtom?? Tryck i underlivet??