• Beautyflie

    Nu ska jag bli änglamoster.

    Jag vaknade till en dag som är så fel på alla sätt och vis. Idag ska min systers förlossning sättas igång, och jag ska bli moster till himlens vackraste ängel.

    Det var ju inte såhär det skulle bli, den här dagen skulle bli den lyckligaste dagen, fylld av spänning och förväntan. Nu är sorgen bara ett svart hål som äter upp allt.

  • Svar på tråden Nu ska jag bli änglamoster.
  • Celia03

    Vad ledsen jag blir... Vilken vecka är din syster i? Vet man vad som hänt? Jag förlorade min son i maj i år. Sorgen är obeskrivlig. Önskar dig all styrka, både för dig själv och att orka vara stark för din syster. Många kramar!

  • Beautyflie

    Celia03 ---> Hon är i vecka 42+0, alltså överburen. Vi vet inget än om vad som hänt. Nu på morgonen var hon äntligen fullt öppen efter 24 timmars arbete, så bebisen väntas när som helst :´(

  • Philippa
    Beautyflie skrev 2010-12-29 12:47:04 följande:
    Nu har jag blivit moster till en liten rödhårig änglapojke som heter Bon <3
    Tänder ett ljus......Gråter
  • Bellbox
    Gråter Tänder ett ljus även jag...
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • Ayla sthlm

    en tår rinner ner för kinden...
    att vi är så många som måste utsättas för detta...

    Stoooor kram till er från en annan änglamamma

  • Celia03

    Kan inte låta bli att fälla en tår... Ännu en liten bebis som lämnade världen alldeles för tidigt. Det är så orättvist och grymt. Många kramar <3

  • Celia03

    Just det ja. Jag var också överburen med hela två veckor. Verkar vara större risker för bebisarna efter fullgången tid.

  • MissJea

    Usch, har varit med om denna dag som syster till en vacker änglapojke.
    Massa kramar till alla nära och kära kring detta änglabarn, ta hand om varandra.
    Tänder nu ett litet ljus för lillebror Jonas och alla andra änglabarn.Hjärta

Svar på tråden Nu ska jag bli änglamoster.