• Anonym (Ts)

    För tidig utlösning, vad finns det för hjälpmedel?

    Min kille lider av för tidig utlösning och det är frustrerande för oss båda i längden. Vad finns det för hjälp eller hjälpmedel man kan använda sig av mer än stopp-metoden?

  • Svar på tråden För tidig utlösning, vad finns det för hjälpmedel?
  • Matte72

    Ett par glas vin eller whiskey kan funka - bara det inte blir för många för då finns risken att det inte blir någon utlösning alls :)

  • redneck girl
    Matte72 skrev 2010-12-28 16:22:47 följande:
    Ett par glas vin eller whiskey kan funka - bara det inte blir för många för då finns risken att det inte blir någon utlösning alls :)
    jobbigt att ta till varje gång;) men säkert värt att prova....runka en gång före låter ju inte heller galet .
  • Anonym (Ts)
    Anonym (sune) skrev 2010-12-28 16:20:36 följande:
    att han runkar en gång före ....
    Funkar inte så bra heller, det går fort ändå.
  • Anonym (sune)

    kan han komma flera gånger? då är det väl kanske inte så farligt eller?

  • Anonym (Ts)
    Anonym (sune) skrev 2010-12-28 16:32:11 följande:
    kan han komma flera gånger? då är det väl kanske inte så farligt eller?
    Nej, det tar en stund innan den vaknar igen. Visst gör han annat under tiden, men under samlag så får han avbryta hela tiden så det inte går igen. Vi använder kondom för att minska känseln lite, men det funkar inte så bra. Kollat lite och det ska ju finnas salvor och annat, men funkar verkligen det?
  • Anonym

    Har ni provat kondomer från peforma som har lite bedövningssalva i toppen? De fungerarde bra för oss. Den bedövar bara mannen, när man är redo så tar man av den och då är effekten av salvan borta.
    De hjälpte också till att vända trenden med för tidig utlösning. Det sätter sig ju gärna i huvudet till slut.

  • Anonym (Ts)
    Anonym skrev 2010-12-28 16:40:02 följande:
    Har ni provat kondomer från peforma som har lite bedövningssalva i toppen? De fungerarde bra för oss. Den bedövar bara mannen, när man är redo så tar man av den och då är effekten av salvan borta.
    De hjälpte också till att vända trenden med för tidig utlösning. Det sätter sig ju gärna i huvudet till slut.
    Var kan man köpa såna?

    Jag tror han har ett extremt känsligt ollon men även att det satt sig i huvudet. Har nämnt att han kan ju gå till läkare för att få hjälp men det ville han inte. Jag vill bara göra det jag kan för att hjälpa till med detta problemet.
  • Anonym (Mannen)
    Anonym (Ts) skrev 2010-12-28 16:44:22 följande:
    Var kan man köpa såna?

    Jag tror han har ett extremt känsligt ollon men även att det satt sig i huvudet. Har nämnt att han kan ju gå till läkare för att få hjälp men det ville han inte. Jag vill bara göra det jag kan för att hjälpa till med detta problemet.
    Finns på Apoteket och heter Xylocain, med Lidokain som verksam ingridiens. Smörj på lite på ollonet minst 10 min före han kommer in i dig så att inte du får samma verkan i musen *L*
Svar på tråden För tidig utlösning, vad finns det för hjälpmedel?