• Emelie8409

    ORO!!

    Efter två missfall, (varav det sista fick vi veta på ultraljudet i v 18!) är jag nu gravid igen! Är jättelycklig för det men nu är jag sjukt orolig för ännu ett missfall!! Nån som är i samma sits....???

  • Svar på tråden ORO!!
  • emelielj

    Hej, är inte i samma sits men är också jätteorolig :( jag är i v 10, tiden går sjukt långsamt och jag vill bara göra ett ul så jag vet om lillen lever eller inte !

  • albertnova

    Hej! Jag har haft två sena missfall i v 20 ( inom ett halvår). Vill mer än gärna bli gravid igen men vågar inte riktigt.....när ska man våga och inte minst orka? Hur känns det, är det jobbigt? Kram till er båda.

  • Ängaholm

    Hej! Jag fick mf nu den 31 mars i v 18. Jag vill bli gravid så fort det går, hellst. Tror jag bearbeta deet bättre då d som hänt. Kram 

  • emelielj

    Va hemskt för er som fått så sena missfall..
    Vet ni vad det va som hände i vecka 18 och 20? Upptäcktes det bara vid ul då eller kom det symtom som visade nåt? Styrkekram till er.

  • ThereseJJ

    Hej!

    Jag fick 2 Ma förra året, båda slutade i skrapning, det ena i feb och det andra i juli. Nu är jag gravid i v 19 och har haft massor med blödningar pga föreliggande moderkaka, bebisen mår hittills bra men jag e sjukligt orolig! Jag mår verkligen dåligt av oron, kan inte sova knappt, men ändå blir jag inte sjukskriven, jobbar heltid och har två barn! så jag förstår dig verkligenÄpple

Svar på tråden ORO!!