Inlägg från: Det ljusa livet på landet |Visa alla inlägg
  • Det ljusa livet på landet

    Veckans bild

    Åhh ja då får man fota i veckan till denna tråden med då. Alltid kul.


    En dag i taget.. Sweetncute.se
  • Det ljusa livet på landet


    Någon som kan lägga rätt str? På denna datan går visst inte det för jag ser icke siffrorna...
    En dag i taget.. Sweetncute.se
  • Det ljusa livet på landet
    Boothwalker skrev 2011-01-03 17:21:47 följande:
    Ni behöver inte lägga in bilder idag. Då har ni ju bara dagens bilder att välja mellan. Bara de är inne på söndag så är det lugnt =)
    Jag tänkte jag tog den, kommer nog inte ha mkt tid för att fota resen av veckan. Men annars får det bli slutet på veckan s man kan välja den bäste av veckans mapp. BTW Jag saknar dagens bild, ngt man kanske skulle tagit upp igen? Det fanns förr en tråd 17 min eller vad den hette, men man hade kunnat göra det till dagens bild, så har man ex mellan kl 24-24 på sig att lämna sitt bidrag? Vad tror du om det? Är du sugen på att starta en sådan?
    En dag i taget.. Sweetncute.se
  • Det ljusa livet på landet

    Bidrag för den nya veckan kommer från mig nu.
    Kommer inte fota mer denna veckan.

    1.



     


    Så synd att jag fick förminska bilden, såg att kvaliteen på texten i bilden blev riktigt kass.


    Gemför med när jag la in i orginalstr:


     



    En dag i taget.. Sweetncute.se
  • Det ljusa livet på landet

    Grattis Anne!

    Jag har lärt mig hur jag ska göra hädanefter för texten ska bli bra. Göra bilden i den str som den ska va i här inne Så slipper jag dra ner o förminska den


    En dag i taget.. Sweetncute.se
  • Det ljusa livet på landet
    Boothwalker skrev 2011-01-14 09:38:34 följande:
    Vinnarbilden är inlagd i vinnarbildstråden =)

    (Ta inte bort den från ditt galleri om du vill vara med och tävla om årets bild i slutet av året!)
    Länk till den då?
    En dag i taget.. Sweetncute.se
  • Det ljusa livet på landet
    Stargazer09 skrev 2011-01-30 18:52:55 följande:

     


     


    Jävlar va fin, detta är en snygg bild. Du vet precis hur man gör en bra bild. Klockren. Kul att se dessa mästerverk ibland.
    En dag i taget.. Sweetncute.se
  • Det ljusa livet på landet
    Boothwalker skrev 2011-02-03 08:51:33 följande:
    Är är medlemsgruppen Fotosnack förresten. Joina oss =)
    Har oxå ansökt.
    En dag i taget.. Sweetncute.se
  • Det ljusa livet på landet
    Boothwalker skrev 2011-02-03 08:51:33 följande:
    Är är medlemsgruppen Fotosnack förresten. Joina oss =)
    Joina oss, jo visst jag ansökte, men du nekade mig, avböjde min förfrågan???????????????????????????????????????????????????

    Varför då skriva joina oss och utesluta folk ???
    En dag i taget.. Sweetncute.se
  • Det ljusa livet på landet
    METAMORPHOSIS skrev 2011-02-03 19:30:51 följande:
    Råder dig att skriva till redaktionen och framföra ditt missnöje över den mobbing som blir då folk ska starta grupper, och sedan utesluta vissa. Så barnsligt så det finns inte. Därför ansöker jag inte om att få vara med i några grupper. Värdelöst och otroligt töntigt med sådana grupper, enligt min mening. Vad kan liksom vara så hemligt att man måste dölja vad som skrivs? I en grupp om foto liksom. Jösses...
    Tummen upp till dig! Tack, någon som förstår.
    En dag i taget.. Sweetncute.se
Svar på tråden Veckans bild