• Millie84

    Någon svensk med barn som bor i Moss (Norge) eller någonstans omkring?

    Hejsan!

    Är nyinflyttad till Moss i Norge (Östfold fylke) och undrar om det finns någon mer svensk som bor där med barn? Hade varit skoj att pratas vid ! :)

  • Svar på tråden Någon svensk med barn som bor i Moss (Norge) eller någonstans omkring?
  • ArtISkin

    Jag bor inte i Moss men från och med fredag så bor jag i Oslo och jag har barn. Trivs du?? Glad

  • Millie84
    ArtISkin skrev 2011-04-14 00:57:07 följande:

    Jag bor inte i Moss men från och med fredag så bor jag i Oslo och jag har barn. Trivs du?? Glad


    Jamen det är ju nära! :) Jag trivs bra, det är nära och bra till allt! :) Du har hunnit flytta.. trivs du själv än sålänge? :)
  • ArtISkin
    Millie84 skrev 2011-04-25 19:01:55 följande:
    Jamen det är ju nära! :) Jag trivs bra, det är nära och bra till allt! :) Du har hunnit flytta.. trivs du själv än sålänge? :)
    Ja nu har vi hunnit flytta. Har bott här i snart en vecka och än sålänge känns det bra :) Men har inte hunniut vara ute så mycket än. Har mest blivit att man packat upp lådor för att få det att se någorlunda ok ut :P
    Idag ska man på arbetsintervju också, vilket jag totalt hade glömt bort fram tills igår. Det går fort fram här :)
  • 68426842

    Hej du såg detta meddelande när jag googla svensk o Moss! Såg att det var en del år sedan???? mm kanske bor du kvar eller kanske inte men min dotter med en liten flicka på 1 år bor i Moss sen ett.år tillbaka med sin norske pojkvän. Inte lätt.för henne att hitta någon att fika prata och umgås med ibland! Kanske du vet något forum eller du kanske har någon idé?

    Hälsar Christine Elins mamma????

Svar på tråden Någon svensk med barn som bor i Moss (Norge) eller någonstans omkring?