• mammaNena

    kan man rätta lotto direkt på internet?

    hej alla där ute.
    Första gången någonsin som jag spelade på lotto nu i kväll!
    Kan ju inte säga att jag fattade speciellt mycket! men det jag fattade va ju att jag tyvärr inte vann några 110 miljoner Obestämd

    Men nu skulle jag vilja veta om jag överhuvudtaget vann det jag la ut för lotten. gick in på svenskaspel på internet och skulle se om jag kunde skriva in mitt lottnummer för att på så vis kunna se. men hittade ingenting.

    Så finns det något sätt jag kan gå in och kolla? eller jag får vänta till i morgon?

  • Svar på tråden kan man rätta lotto direkt på internet?
  • mammaNena
    Mattilda skrev 2011-03-05 20:15:43 följande:
    svenskaspel.se/
    jo jag har varit inne på svenskaspel. men om du nu vet, så får du gärna guida mig ändå fram, för jag hittar inte..
  • mammaNena
    Blå damcykel skrev 2011-03-05 20:19:11 följande:
    Har du svenskaspelkort så kan du ju logga in och kolla på svenskaspel.se. Annars får du rätta din rad "manuellt" eller kolla hos ett ombud.
    jag håller just nu på att göra en användare. jag fick allt skaffa mig ett spelkort då jag fick 50% rabatt
  • mammaNena
    Mattilda skrev 2011-03-05 20:20:25 följande:
    jag googlade lotto och andra träffen var rätt rad..men linken jag gav ska gå dit..
    jo, men där kunde jag ju inte skriva in mitt lottnummer. jag har ingen aning om hur siffrorna ska vara i denna oändliga 15 raders kombination jag har, ska vara! därför undrade jag om jag kunde se just MIN lott!

    Men va faaaan.. det är just detta som gör att jag inte spelar. 0:- i vinst.
    är jag förvånad? absolut inte!
    är jag förbannad? väldigt!
  • Mattilda

    ahh trodde bar det var rätta raden du ville ha :)

    tråkigt du inte vann :/ men det är ju alltid någon annan som vinner än en själv...

  • mammaNena
    Mattilda skrev 2011-03-05 20:25:25 följande:
    ahh trodde bar det var rätta raden du ville ha :)

    tråkigt du inte vann :/ men det är ju alltid någon annan som vinner än en själv...
    ja verkligen. men så får jag för mig ibland att "idag kanske jag har iaf lite tur, bara en 100 lapp hade varit ok" men NEJ! aldrig!
  • mammaNena
    Blå damcykel skrev 2011-03-05 20:44:26 följande:
    Jag har 4 rader som jag förnyar var 10e vecka.  Efter varje dragning kommer ett mail med texten "ingen vinst" Skrikandes
    att du ens orkar hålla på att fortsätta!?! Men det kanske sitter en liten djävul där bakom örat och säger "kom igen, bara en gång till. denna gången kommer du vinna"   för så kan jag känna bara på detta spelet.
    Dock va det ganska tråkigt då jag inte fattade alls när dragningen var. på det viset är det bättre med en harry boy
  • Nyfikna72

    Registerar man sig och skaffar spelkort behöver man som sagt inte rätta alls utan det sker automatiskt och du får besked om du vunnit nåt.

Svar på tråden kan man rätta lotto direkt på internet?