• Anonym (Nyfiket par.)

    Kukring?

    Hej!
    Vi funderar på att köpa någon kukring men undrar vad den fyller för funktion och hur man använder den?
    Är även lite nyfikna på andras erfarenheter av sådana ringar.
    Är det värt att pröva?
    Tacksamma för alla svar!

  • Svar på tråden Kukring?
  • Sixth of june

    Den sätter man runt penisroten alltså så att den sitter runt penis och pung. Funktionen är den att penisen håller ett mkt hårt stånd blodet blir alltså kvar i penis och på så sätt känns den hårdare och större.

  • Anonym (Aj!?)
    Sixth of june skrev 2011-03-07 12:22:44 följande:
    Den sätter man runt penisroten alltså så att den sitter runt penis och pung. Funktionen är den att penisen håller ett mkt hårt stånd blodet blir alltså kvar i penis och på så sätt känns den hårdare och större.
    AJ! Låter som det gör ont. Inget jag skulle vilja att min sambo fick utstå!
  • kire

    Jag och min älskarinna har tillsammans testat två olika varianter, en som sitter runt bara roten och en som sitter runt både kuk och pung.

    Min recension: Gemensamt för båda är att de faktiskt ger en rätt skön känsla, kuken blir riktigt hård (inte för att jag har några problem med det) men, den blir riktigt hård, liksom "stasar" vilket är en rätt skön senation. Ett tag... Sen blir det, i alla fall för mig lite för mycket av det goda. Kan ha den som bara sitter runt roten längre.

    Hennes recension. Hon gillar synen och känslan av min kuk med båda på, att den liksom sväller upp lite extra, alla ådror står ut, att den verkligen är stenhårt svullen. Den som sitter både runt kuk och pung gillar hon mest rent visuellt eftersom den också trycker fram pungen en smula.

    Prova, en leksak som inte kostar så mycket så det är väl bara att testa lite olika varianter, vet flera som gillar känslan väldigt mycket, kan ha dem på mycket längre än jag

  • Anonym

    vi har en sån som bara går runt roten med vibrator på, vi har den egentligen inte för mannens skull, utan mer för min skull, nu får jag lite stimulans utan att man måste göra något med händerna, och den är sååå skön!

  • Nordic

    Jag har dels en sådan som Kire pratar om ovan, men även en variant av borstat stål, som är tung.
    Det är grymt sexigt att känna vikten av kukringen runt paketet, den kan jag bära under byxorna som ett "dolt förspel". Flört

  • Anonym (Nyfiket par.)

    Tack för alla tips och råd. Det blir nog att vi får ta och testa någon variant.

    En liten fundering bara, ska den tas på i slakt eller erigerat tillstånd? Skäms

  • Anonym (ringbärare)
    Anonym (Nyfiket par.) skrev 2011-03-08 12:28:01 följande:
    Tack för alla tips och råd. Det blir nog att vi får ta och testa någon variant.

    En liten fundering bara, ska den tas på i slakt eller erigerat tillstånd? Skäms
    Anävnder en i silicon, den kan man ta på i båda lägena.
     Har provat en som skulle stimulera hennes klitoris, men hon tyckte bara att det skavde.

    En nackdel för mig är att ollonet blir större, så hon får svårt att suga det utan att det gör ont...
    Och har man haft ringen på länge så kan man bli lite öm

    Men det är skönt och när man kommer så brukar det spruta längre... 
  • Nordic
    Anonym (Nyfiket par.) skrev 2011-03-08 12:28:01 följande:
    Tack för alla tips och råd. Det blir nog att vi får ta och testa någon variant.

    En liten fundering bara, ska den tas på i slakt eller erigerat tillstånd? Skäms
    Metallringen går bara att ta på i slakt tillstånd, gummivarianten vilket som.
    Rekommenderar helt klart att testa!
  • Anonym (fantasia)

    Knöt läderrem runt kukroten och pungen. Den blev stenhård och väldigt ådrig. Kom skönt sedan.

  • vargveum

    Har provat en gång, en med vibrator. Gjorde inget särskilt för någon av oss. För mig som man blev vibrationen faktiskt lite störande, inte alls skönt på samma sätt som t ex att ha kuken inne i ena hålet samtidigt som en vibrator fyller det andra. Men andra här verkar ha övervägande gott att säga, så testa!

Svar på tråden Kukring?