Inlägg från: Anonym (Potens problem) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Potens problem)

    Hur känner du inför din mans impotens?

    Finns ju hjälp att ta till!
    Runt 45 fick jag problem med att få stånd vid sex, ej vid onani. Köper Kamagra från en engelsk sida där 50 tabletter kostar 500kr.

  • Anonym (Potens problem)
    Anonym (snartredo) skrev 2014-11-19 00:13:17 följande:

    jag har problem med potensen och vissa kvinnor fattar inte alls och gillar inte att den slaknar.. dom vill bli penetrerande även om dom inte kommer via det
    Men har träffat en ny nu som inte behöver bli penetrerad och är väldig förstående .. hon är accepterande och ger mig inget krav
    Jag har fått tabletter men ej provkört dom än p.g.a andra saker..
    men snart så..! 


    Men varför i hela friden har du inte provat dom??? Jag fick åter tillbaka sexlivet sedan jag började med potensmedel!
  • Anonym (Potens problem)
    Anonym (het kvinna) skrev 2014-11-19 22:40:34 följande:
    Min man vågar inte prova några mediciner -  tror han får hjärtinfarkt då.   Plus att han envist hävdar att han inte vill ha stånd i fyra timmar i sträck...
    Det är bara om man har problem med hjärtat man skall avstå från detta.
    Sedan har man bara stånd vid sexuell stimulans, efter orgasmen har du inte stånd längre, dvs som kuken funkar normalt.
  • Anonym (Potens problem)
    Anonym (snartredo) skrev 2014-11-19 22:47:39 följande:
    har fått förhudsförträngning så måste åtgärda det först
    Haha vi har haf samma problem, fick detta också när jag var 48-49år, opererade mej för snart ett år sedan och nu funkar kuken perfekt igen! Och med Kamagra står den soom på en tonåring! Köper kamagra i 50 pack från england för ca 10kr/st.
  • Anonym (Potens problem)
    Anonym (Mats) skrev 2014-11-29 12:54:20 följande:
    Hur "männen" funkar vet jag ej, men jag vet att när jag har varit kåt, så har den aldrig någonsin slaknat. Däremot har den slaknat när jag har låtsats vara kåt...
    Du är förmodlige gansk ung (de 30). Ståndet blir ett problem ibland närma blir äldre och man kan vara kåt men kuk jäveln vill inte ställa sej...
    Tjejen du besvarade är nu väldigt ung om hon bli frustrerad över att ståndet ger sej.
Svar på tråden Hur känner du inför din mans impotens?