• tahira

    Utlandsbloggar?

    Hej! Jag vill verkligen jättegärna följa fler mammor, pappor eller barnfria som bloggar från utlandet. Själv bor jag i London och bloggar på www.londonsvenskar.com/tahira/

    Jag har hittat en del bloggar just här på famljeliv och varenda en har varit intressant. Följer människor runt hela jorden och vill hemskt gärna följa ännu fler. Helst föräldrar, men alla typer är intressanta.

    Jag har inga planer på att flytta tillbaka till Sverige, men i framtiden kanske jag och sambo och son flyttar någon annanstans i världen, det är därför det är extra intressant att höra om er som redan bor utomlands.

    Även andra i UK är också intressant. Både för tips och för att höra om hur ni upplever samma land.

    Trevlig helg!


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-12 11:53
    Lite tekniskt strul gör att jag bloggar på www.londonsvenskar.org/tahira just för tillfället.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-17 01:10
    Och så är jag tillbaka på londonsvenskar.com/tahira
  • Svar på tråden Utlandsbloggar?
  • LadyBond
    tahira skrev 2011-03-14 00:18:45 följande:
    Så fin blogg du har

    Skall läsa igen nu, och kolla in amanda h också
    Det är en kvinnas som jag bara läser.

    Menade du min eller hennes? :)

    Kram
  • tahira
    JennyCecilia skrev 2011-03-18 16:37:16 följande:
    Det är en kvinnas som jag bara läser.

    Menade du min eller hennes? :)

    Kram
    Hennes har jag redan läst innan, hon skall flytta över till Londonsvenskar.com också om hon inte redan gjort det. Hon är jättetrevlig, men jag tycker tyvärr att hennes blogg är sådär.

    Din blogg gjorde mig så himla rörd och ledsen för er skull. Du skriver så fint.

    Kram
  • LadyBond
    tahira skrev 2011-03-18 18:35:53 följande:
    Hennes har jag redan läst innan, hon skall flytta över till Londonsvenskar.com också om hon inte redan gjort det. Hon är jättetrevlig, men jag tycker tyvärr att hennes blogg är sådär.

    Din blogg gjorde mig så himla rörd och ledsen för er skull. Du skriver så fint.

    Kram
    Tack , vad glad jag blir!  Det är så guld värt för mig att du skriver just så.

    Ha en superfin helg! Hjärta
Svar på tråden Utlandsbloggar?